بازدید 6768

توضیح صداوسیما درباره سخنان مهمانان برنامه‌هایش

در پی انتقادهای چند روز اخیر به طرح مطلبی از سوی یکی از مهمانان برنامه‌ای در تلویزیون، روابط عمومی سازمان صداوسیما تلاش کرد بدون نام بردن از فرد خاصی، یادآور شود که موضع کارشناسان این رسانه لزوما موضع صداوسیما نیست.
کد خبر: ۱۲۰۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱ 08 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، اگرچه در اطلاعیه منتشرشده توسط روابط عمومی صداوسیما از برنامه و مهمان به‌خصوصی نام برده نشده است، اما با توجه به صحبت‌های اخیر یکی از مهمانان صداوسیما که ایران را متعلق به قشر خاصی از جامعه دانسته بود و بازتاب‌های مختلف و گسترده پیرامون نظر او، روابط عمومی رسانه ملی تلاش کرد به منظور تنویر افکار عمومی اطلاعیه‌ای را صادر کند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

 «در پی بازتاب‌های مختلف و گسترده پیرامون نظرات یکی از کارشناسان یکی از برنامه‌های زنده سیما، روابط عمومی رسانه ملی به منظور تنویر افکار عمومی، مجددا اعلام می‌کند در برنامه‌های زنده صداوسیما؛ که جزء لاینفک برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی است، مهمانان بعضا سخنان و نظرات شخصی خود را حتی خارج از موضوع و محورهای تعیین شده برای برنامه اظهار می‌دارند که بدیهی است اظهارات آنان الزاماً موضع رسمی رسانه ملی نیست.

روابط عمومی سازمان صداوسیما با وجود بارها اعلام رسمی و مکرر این موضوع در موارد پیشین، مجددا تاکید می‌کند که مواضع مهمانان و کارشناسان برنامه‌های زنده چه در گذشته و چه در آینده الزاما موضع رسانه ملی نیست.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۳
ولی جالبه تمام مهمانان همشون در خط فکری یکسان و هم جهت با هم یک هو و بدون برنامه ریزی یک حرف رو تکرار میکنند. جالبتر اینکه تمام این مهمانان در شبکه های مختلف اول تائید می شوند و بعد برنامه تهیه میشه.
موضوع اینه که صدا و سیما همیشه از همون قشر خاص همیشه استفاده میکنه . هم در گذشته و هم الان و هم در آینده همین طور خاص بازی خواهد بود.
یاد کیهان افتادم. هر چی فحش و فضیحت میخواد به مخالفانش بده توی ستون نظرات مردمی میذاره بعد زیرش مینویسه این مظر ما نیست و مسئولیتی نداریم:»
صداوسیما فقط بلندگوی یک طرز تفکر شده اولا از کی تا حالا یک خانم جلسه ای شده کارشناس؟؟؟اگر ایشون کارشناس هستند بسیاری از رانندگان زحمتکش تاکسی به مراتب بسیار بسیار بالاتر و محترم تر یک مساله کارشناسی میکنند تا این خانم جلسه ای!!!!این خانم در دوره قبل انتخابات مجلس رد صلاحیت شده و از انجاییکه فهمیده برای تایید صلاحیت نیاز به چرت و پرت گویی از این نوع میباشد به این کار ادامه خواهند داد
این موضوع زمانی درست است که ما نظرات «شخصی» از هر دو گروه جامعه را از صدا و سیما بشنویم. وقتی همیشه نظرات «شخصی» یک گروه شنیده بشه، دیگه نمیشه گفت نظر «شخصی» هست و اون عملا موضع رسمیه!
اگر راست میگید پس چرا فقط از یک طیف خاص به برنامه هاتون راه پیدا میکنند
چرا ما مردم عادی جایی توی برنامه های شما ها نداریم
فقط ماها رو برای انتخابات لازم دارید
چطور برنامه هایی که باب میلشان نبود رو از حالت زنده درآوردن ولی اینها شده جزء لاینفک؟؟؟؟؟؟
نظرات افراد مختلف باید در رسانه ملی منتشر بشه، رسانه ملی که فقط رسانه جریان فکری خاصی نیست
نه خودتو کسی میبینه نه مهماناتو
بودجه تون بدن یارانه سیب بنینی به مردم بدن شادترن
سلام چقدر این کلمه (موضع ما نیست) کار برد دارد بی بی سی هم دائم بکار میبره بعد دوباره این مهمان رو دعوت میکنه.
اخیرا آموزش و پرورش معلم های زیادی رو استخدام کرد .در بین معلمان جدید افراد زیادی دیده میشن که سن انها حدود چهل ساله! خوب این معلم با این سن چطور با دانش آموز ارتباط بر قرار کنه ؟؟؟ ثانیا ده سال دیگه با ده سال سابقه ، دیگه ایا توان تدریس رو در سن بازنشستگی داره ؟؟؟؟ دلیل این کار فقط ارزشی بودن اونها بوده!!!! یعنی همون حرف منصوره خانوم که ایران مال حزب الهی هاس کلا هم سهمیه ها و امتیازات مال اوناست
ولله بلله اون خانم حرف راست زد مشکل از ماست که عادت نداریم راست بشنویم وبگوییم .
کافیه یه نظری به کامنت ها بندازید، معلوم میشه مملکت بیشتر مال کیه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست