بازدید 7307

کله‌پزی‌ای به کام رسانه‌های بیگانه!

کد خبر: ۱۱۹۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ 02 September 2023

یادداشت کاربران: در چند روز گذشته فیلمی از صحبت‌های عجیب و به دور از ادب معاون سیاسی صداوسیما فضای مجازی را پر کرد.

او در این صحبت‌ها تحریریه و عناصر مشغول در خبرگزاری صداوسیما را به کله‌پزهای یک چشم تعبیر نمود. 

قاعدتا رسانه های فارسی زبان بیگانه که همواره بزرگنمايي گاف‌های مسئولین یکی از دستور کارهای هميشگی آنهاست، می‌بایست به شکلی گسترده در پایگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی خود  چنین سخنان عجیبی را پوشش می‌دادند. اما در کمال تعجب چنین اتفاقی رخ نداد!
سوال؛ آیا موضوع برای آنها مهم نبوده؟ قاعدتا با توجه به نکته‌ای که در ابتدا بیان گردید پاسخ به این پرسش قطعآ منفی است.

حال این پرسش مطرح می‌شود که بر اساس آنچه که در ابتدا گفته شد،  چرا این رسانه‌ها نه تنها این سخنان را ضریب نداده که حتی از پوشش گذرای آنهم چشم پوشی کردند؟

پاسخ به این پرسش دقیقا موضوعیست که ضرورت تغییر در سامانه مدیریتی رسانه ملی را امری  بسیار مهم و ضروری می‌نماید.

در واقع باید گفت عملکرد تفکر حاکم کنونی بر محوطه جام جم؛ رسانه ملی را به چنان وضعیتی انداخته که سالها آرزوی شبکه‌های فارسی زبان بیگانه بود.حال چرا آنان باید کسانی که چنین لطفی بزرگی در حقشان کرده‌اند را مورد هجمه رسانه‌ای قرار دهند؟ در واقع آن چیزی که خدابخشی؛ معاون سیاسی صداوسیما در برابر رئیس جمهور بر زبان راند، همان مطبخی است که غذای بی‌مزه و بی‌رنگ و لعاب آن، باعث شده که اندک مخاطبان رسانه‌ملی هم به سراغ رستوران رسانه های  معاند بروند. 

فراموش نکنیم که این رسانه‌ها همان ماشین‌های جنگ روانی‌ای هستند که اگر یک مقام مسئول یا حتی یک چهره سیاسی نزدیک به نظام حرفی بزند که بتوان یک بخش ولو جزئی آنرا بزرگنمايي کرد تا با ضریب دهی به آن مخاطب ایرانی نسبت به نظام تحریک شود، از آن هرگز چشم پوشی نمی‌کنند. بنابراین اگر آنها حرف‌های عجیب خدابخشی را پوشش نمی‌دهند یا از جدل‌های پیش آمده پیرامون مصاحبه جنجالی وحید جلیلی با نشریه‌ی سوره به راحتی عبور می‌کنند، باید شک کرد که نکند فضای حاکم بر  سازمان صداوسیما حتما فضای مطلوب آنهاست که نمی‌خواهند با ورودبه حواشی آن، جو ایجاد شده علیه  تفکر ارتجاعی حاکم بر صداوسیما را سنگین تر کنند.

آری!

این کله‌ پزی تنها دستاوردش رونق مطبخ غذاهای مسموم تولیدی در رسانه‌های دشمن بوده و بس.

 

تعداد بازدید : 3459
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست