بازدید 4620

پاسخ صداوسیما درباره حضور برخی چهره‌ها در رسانه ملی

سازمان صدا و سیما در واکنش به نقد‌هایی که در روز‌های اخیر در خصوص موضوع حضور برخی چهره‌های هنری در رسانه ملی مطرح شده، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۸۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 16 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی سازمان صدا و سیما در واکنش به نقد‌ها و مطالبی که در روز‌های اخیر در خصوص موضوع حضور برخی چهره‌های هنری و تلویزیونی در رسانه ملی مطرح شده نکات ذیل را به استحضار افکار عمومی می‌رساند:

- در این دوره با انسجام کامل و وحدت نظر و مدیریت، سلبریتی محوری، مجری محوری، تهیه کننده محوری و هرگونه محوریت پراکنده غیر منطبق با سیاست‌های رسانه ملی مردود و غیر قابل قبول است. رویکرد رسانه ملی در این خصوص تأکید بر مدیریت منطقی و همکاری اصولی رسانه و چهره‌ها و تلاش جدی برای جلوگیری از تکرار آسیب‌های گذشته است.

- در این دوره تحولی رسانه ملی، از هر گونه ورود بی برنامه به موضوع سلبریتی‌ها پرهیز شده و بر رابطه تکاملی و تعاملی رسانه و سلبریتی تاکید می‌گردد.

- با احترام به برخی اختلاف سلیقه‌ها، در ۲ سال اخیر هماهنگی قابل قبولی در رسانه ملی در اجرای تحول وجود دارد و اختلاف سلیقه‌ها منجر به تناقض در سیاستگذاری نشده و نخواهد شد.

- رویش و ظهور ده‌ها برنامه، هنرمند، مجری و بازیگر در برنامه‌های مختلف همچون حسینیه معلی، پاورقی، محفل، بگوبخند، شیوه، مکث، سیدخندان، مدرسه تلویزیونی ایران و مجموعه‌های نمایشی فاخر گواه به ثمر رسیدن جوانه‌های تحول در این مدت کوتاه است.

- مرجعیت رسمی سنجش مخاطبان، مرکز تحقیقات سازمان است و هر گونه گمانه زنی و یا اطلاعات ادعایی غیر دقیق درباره میزان مخاطب برنامه‌ها غیر قابل قبول و غیر معتبر است.

- همه ارکان رسانه ملی با عزمی جدی و همدلانه در پی تحقق سند تحول هستند و این مهم را در سایه رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب، میثاق میان خود و مردم می‌دانند و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهند کرد. فضاسازی‌ها و جوسازی‌ها، تهمت زنی‌های ناروا و ترویج عامدانه اطلاعات غلط و بی پایه و شایعه پراکنی‌ها با اهداف و انگیزه‌های مختلف، عزم رسانه ملی و کارکنان و مدیران و برنامه سازان آن را در مسیر پیش رو سست نخواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۹
تو خوبی
پاسخ ها
ناشناس
| Bahrain |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
!آخه دیگه کی تلویزیون ایران میبینه
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
ن تو خوبی پ
قفظ یع مسلئه خیال بعضی ها با خارج این گونه اقراد از کشور راحت میشه مثل اساتید تخبه کشور
صدا وسیما رسما قاطی کرده. هر شب جلوداریان رو میاره که کلمات غیر پارسی را محکوم کند ولی خودش از کلمه ی سلبریتی استفاده می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
اون هم از طرف روابط عمومی! شرم آوره
صدا و سیما با اجازه ی ورود مجد. دادن به این افراد منفور دقیقا داره این بدآموزی رو انجام میده که هر غلطی کسی انجام داد مهم نیست چون بعد از یکی دو ماه بخشیده خواهد شد
صدا و سیما با این سلبرینی های مشمئز کننده مخاطب های فعلیش رو هم از دست خواهد داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
صد در صد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
راست میگی کل مخاطب تلویزیون الان 10درصد هم نیست که اونم از قماش شمان و اگه همونم بریزه دیگه صفر میشه
مهران رجبی مردی برای تمام‌ فصول!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
شخصیت مهران رجبی هزار بار می ارزه به بی شخصیتی اراذلی که نان به نرخ روز خور هستند و فکر میکنن سلبریتی هستن
همه اش شعار بود و مطلب روشنی نداشت.
صدا و سیما چیه؟
هر فقط توانستیم به عقاید همدیگر احترام بگذاریم و اجازه بدهیم از همه گروهها برنامه اجرا کنند مردم انتخاب میکنند که چه چیز را ببینند نه مثل الان که فقط ........... از ما بهتران هستند
بعضی قسمتهای برنامه بگو و بخند خیلی عالی بود . من نمیدونستم که هومن برق نورد اینقدر عنقِ . البته بنظر من ایشون اصلا بازیگر کمدی نیست . بیژن بنفشه خواه هم نشون داد که با یک من عسل هم خوردنی نیست. ولی جناب شکیبا نظرات ارزنده ای داشتن.
خود گو.... خود خندم خود مرد هنرمندم!!!!!!!!!!!!!!
میدونی مثه چیه؟!! مثه اینه که یکی بیاد خونتون مهمونی واسه غذای مزخرفی که جلوش گذاشتی سرش منت بذاری و از خودت تعریف کنی!!
صداوسیما عوامل پایداری هستن یک حرکت نمادین دارن انجام میدن که به بقیه بفهمونن اصولگراها هستند که نمیذارن تلوزیون پربیننده بشه تا درانتخابات آتی کفه ترازو به نفعشون باشه ودر آخر سر رشیدپور و امثال ایشونو میذارن کنار
اقای جبلی عزیز :

همانطور که برای فوتبالیست ها سقف قرارداد گذاشتن برای این مجری ها و بازیگراان که دستمزد میلیاردی میخوان باید سقف بذارید وگرنه این همه جوان در کشور که جویای نام و از ا ین افراد سلبریتی بیسواد و همه چیز دان بهتر ترند!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی