بازدید 4225

سریال «عاشورا» از هفته آینده روی آنتن می‌رود

محسن برمهانی در آیین تجلیل از خبرنگاران گفت: سریال «عاشورا» به کارگردانی هادی حجازی‌فر از هفته آینده از سیما پخش خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ 14 August 2023

به گزارش تاباک، «مبلغ» نوشت: محسن برمهانی معاون سیما در آیین تجلیل از خبرنگاران امروز ۲۱ مرداد اظهار کرد: خبرنگاران مسئولیت مهمی بر عهده دارند و با خبرها و نقدهای خود باعث می‌شوند مدیران عملکرد بهتری داشته باشند. مقام معظم رهبری در بیاناتی پیرامون خبرنگاران فرموده اند وظیفه خبرنگاران مهم است زیرا آنها منعکس کننده خدمات نظام هستند.

وی افزود: سند تحول رسانه ملی عهد ما با فرمانده‌ (مقام معظم رهبری) است و ما متناسب با این سند حرکت می‌کنیم. مردم بدانند که سازمان صدا و سیما کاری جدا از مصلحت کشور انجام نخواهد داد. در ضمن در رسانه ملی تلاش می‌شود تا تمامی سلایق پوشش داده شود.

برمهانی با بیان اینکه نگاه رسانه ملی به مخاطب عام است، گفت: برخی شایعه‌سازی‌ها بر این امر استوار است که تلویزیون تنها ۱۰ درصد از مخاطبان را مد نظر دارد، در حالی که این رسانه مردم را مخاطبان خود می‌داند در این راستا از هفته آینده سریال «عاشورا» به کارگردانی هادی حجازی‌فر روی آنتن خواهد رفت.

سریال «عاشورا» از هفته آینده روی آنتن می‌رود

وی با بیان اینکه پژوهش شرط اصلی تولیدات رسانه ملی است گفت: پژوهش‌های صدا و سیما تنها به کارهای تاریخی خلاصه نمی‌شود بلکه در ملودرام‌های خانوادگی هم تحقیقات لازم را انجام می‌دهیم.

معاون سیما در پایان اعلام کرد: هم اکنون ابراهیم حاتمی‌کیا با حساسیت ویژه در حال پیش تولید سریال موسی علیه السلام است. در این راستا در کارگاه‌های این پروژه فاخر ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر مشغول کار هستند تا وسایل صحنه و لباس بازیگران را آماده کنند. لازم به ذکر است در این پروژه حاتمی‌کیا از تکنولوژی جدیدی که در دنیا امتحان خود را پس داده استفاده می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست