بازدید 2654

دو کوهنورد آمریکایی بر اثر گرمای شدید جان باختند

دو کوهنورد زن آمریکایی پس از رفتن به پیاده روی در پارک ایالتی «دره آتش» در اثر گرمای شدید ۴۶ درجه سانتیگراد جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱ 25 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از دیلی میل، پلیس ایالت نوادا آمریکا اعلام کرد که این ۲ زن برای پیاده‌روی به «دره آتش» در پارکی ایالتی در فاصله ۱۰۵ کیلومتری شمال شهر لاس وگاس رفته بودند.

به گفته مقامات پلیس مدتی بعد از رفتن آنها و در حالی که هیچ خبری از آن ۲ در دسترس نبود، گروهی از کوهنوردان پلیس ایالتی را در جریان گذاشته و از آنها برای یافتن این ۲ کوهنورد تقاضای کمک کردند.

افسران پلیس ایالتی پس از رسیدن به محل، از اداره پلیس متروپولیتن لاس وگاس درخواست یک تیم جستجو و نجات کردند اما با اجساد بی‌جان آنها روبه‌رو شدند.

پلیس ایالتی جزئیات دیگری از جمله هویت زنان و علت مرگ آنها را منتشر نکرده است اما تحقیقات همچنان ادامه دارد.

مرگ این ۲ کوهنورد پس از آن اتفاق می‌افتد که پنج کوهنورد دیگر نیز از اول ژوئن در پارک‌های ملی ایالات متحده در گرمای شدید جان خود را از دست داده‌اند.

در هیچ سالی این تعداد مرگ و میر مشکوک ناشی از گرما در پارک‌های ملی در یک محدوده زمانی کوچک اتفاق نیفتاده و این در حالی است که هنوز مرگبارترین ماه از نظر مرگ و میر ناشی از شدت دمای هوا در ماه آگوست در راه است.

در حالی که هر هفت مورد مرگ کوهنوردان هنوز در حال بررسی است اما همه آنها در دمای بیش از ۳۸ درجه سانتیگراد در یکی از چهار پارک ایالت نوادا به نام‌های دره آتش، گرند کنیون، بیگ بند و دره مرگ جان باخته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی