بازدید 12136
رکورد عجیب مدیر فدراسیون بحران‌زده در سفرهای خارجی

سفر تاج از عربستان به تاجیکستان! رئیس فوتبال یا وزیر خارجه؟ / ۴ پرونده‌ قضایی چندصدمیلیاردی چه شد؟

این همه سفر خارجی پیاپی تاج و ادعای نشست های فشرده، در حالی که به زبان خارجی مسلط نیست و چند پرونده قضایی دارد، برای چه هدفی انجام می‌شود؟ مردم حق دارند رقم حق ماموریت دلاری و حقوق ارزی تاج از ای‌اف‌سی را بدانند و از دستاوردش باخبر شوند!
کد خبر: ۱۱۷۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ 01 May 2023

هشتمین کنگره فدراسیون آسیا مرکزی (کافا) با حضور رئیس و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فیفا برپا خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هشتمین کنگره فدراسیون آسیای مرکزی (کافا) به منظور انتخابات نایب رئیس و عضو کمیته اجرایی، فردا (سه شنبه ۱۲ اردیبهشت) در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار می‌شود.

بنابراین، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون و رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان به همراه شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در مجمع کافا، راهی تاجیکستان شدند.

تاج از عربستان به تاجیکستان! رئیس فوتبال یا وزیر خارجه؟

مهدی تاج که به تازگی از سفر ریاض و تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا در کنار همتای سعودی خود به تهران برگشته است، بلافاصله راهی تاجیکستان می‌شود تا کم کم رکورد سفر مدیران در جمهوری اسلامی را بزند! تعداد سفرهای خارجی مهدی تاج پس از بازگشت به صندلی ریاست فوتبال، به تعداد پروازهای وزیر خارجه طعنه و پهلو می‌زند!

تاج در این سفر یک بار دیگر جیانی اینفانتینو را خواهد دید و احتمالا دیدار کوتاه کاری با رئیس فیفا خواهد داشت اما اینکه حاصل این همه دیدار و گپ و گفت با رئیس فیفا چیست، خدا می‌داند.

گفتنی است، مهدی تاج توان مکالمه به زبان های بین المللی از جمله انگلیسی را ندارد و معمولا در جلسات ای‌اف‌سی و فیفا با گوشی ترجمه متوجه صحبت ها می‌شود. او معمولا حرفی در نشست ها نمی‌زند و اغلب دستش را بعنوان موافق و مخالف بالا می‌برد.

البته در برخی سفرها، مترجم ایرانی او را همراهی می‌کند که تا سالهای قبل این کار در حیطه وظایف امیرمهدی علوی بود؛ اما او در دور جدید، نزدیکی سابق را با رئیس اصفهانی فوتبال کشور ندارد و حتی شنیده شده که یک بار نیز کناره‌گیری کرده است. 

همچنین دیگر مسئولان فدراسیون های عضو کافا به تاجیکستان عزیمت کرده اند و در این مجمع انتخاباتی حضور خواهند داشت. هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران ـ که برای استعفا تحت فشار است ـ هم در این سفر حضور خواهد داشت. 

تاج از عربستان به تاجیکستان! رئیس فوتبال یا وزیر خارجه؟

هنوز مشخص نشده که تکلیف پرونده های متعدد قضایی مهدی تاج چه شده است و دادگاه چگونه به فردی که متهم چندصد میلیاردی است، مجوز خروج از کشور به دفعات را می‌دهد؟؟!

در همین حال حق مردم است که حاصل سفرهای خارجی پیاپی تاج و دستاورد آن برای منافع ملی را بدانند تا مشخص شود ادعای مذاکرات فشرده با همتایان خارجی، تا چه حد واقعیت و ثمره دارد.

گفتنی است، بیشتر این سفرهای متعدد خارجی، در کنار بلیت فرست کلاس و بیزنس، حق ماموریت ارزی و دلاری، و مزایای متعلقه به همراه دارد که تا کنون آمار دقیق و مستندی از دریافتی‌های چشمگیر مهدی تاج برای اطلاع مردم و رسانه ها منتشر نشده است.

تاج مدعی شده پهیچ پاداشی از جوایز مصوب هیات‌رئیسه برای خودش در مورد جام جهانی قطر را دریافت نکرده است. باید دید رقم این پاداش تا چه میزان برای تاج اهمیت و ارزش داشته و میزان آن چه تناسبی با پرداختی‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲۸
سمبه پر زوره . هر کس دیگه به جز تاج بود خواب حضور مجدد تو ریاست فوتبال رو هم نمی دید . ولی اینجا ایرانه و کار نشد برای عده ای مثل تاج وجود نداره .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
بدبخت سلطان سكه ، سلطان… مگر چقدر پول برده بودند كه اعدام شدند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
اون موقع که خبر گندش پخش شده بود به ناگاه بیماری قلبی گرفت ولی مجددا بعد از ریاست فدراسیون ظاهرا بیماری هم مرتفع شده و با قوت این همه مسافرت و به
اصطلاح مذاکره را پیش می برد !!!!
تاج ویترین سو مدیریت و اتلاف بیت المال است،و متاسفانه دستگاه قضایی هم ظاهرا علاقه ایی در پیگیری وضعیت وی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
شیرینی اش را میگیرند وبه سلامت
معلوم نیست به کجا وصله وگرنه هر کشور دیگه ای بود تا حالا صد بار جریمه و زندانی شده بود و پولهای مفتی که از بیت المال هدر داده رو ازش میگرفتن....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
اتفاقا دقیقا مشخصه به کجا وصله شما سوابق رو بررسی کنید
ملت به نان شبشان محتاجند
این حضرات در حال گشت و گذارند
امریکا هم همین کارا میکنه شماها به همه چی گیر بدید
رئیس اصفهانی، حالا اگر مثلا مثل قالب مدیران دیگه تهرانی بود خوب بود
چیکار با زادگاه طرف دارید
اگر قصد و غرض ندارید و با اصفهانی ها بدون مشکل هستید از این به مدیران سایر شهرها هم به همراه زادگاهشان نام ببرید
از فدراسیون بگیر تا بانک ها و هلدینگ های بزرگ و کارخانجات و صنایع بزرگ کشور تا موسسات غیر انتفاعی مثل دانشگاه‌ها و صدا و سیما و وزارتخانه ها سیستم همین افرادی مثل جناب تاج هست ولاغیر.افرادی که یاد گرفتن باچطور خودشون رو توی این سیستم جا بدن.
در سطح وزيري است كه مجلس نمي تواند استيضاح بكند.
تاج بود كيروش بود تاج رفت كيروش رفت مجدد تاج اومد كيروش اومد و گند زد به فوتبال مملكت با افتضاح جام جهانى مجدد قلعه نوعى رو مجدد سرمربى كردن اين آزمون وخطا بايد چندبار تكرار بشه
خب رئیس فدراسیون فوتبال چکار باید بکنه؟ پشت میز بشینه؟ داره رایزنی میکنه برای بازی های فوتبال. کار بدی می کنه؟ رفته عربستان یا آنتالیای ترکیه که اینقدر عصبانی می شوید؟بابا دشمنی با تاج را یکم بذار کنار
خدا بده برکت حق ماموریت دلاری
ماه ها بعد از سنگین ترین شکست تاریخ این شخص فاسد همچنان سر کار است.
چرا دندونش را درست نمی کنه؟
چکارتون کرده تاج که اینقدر تحت فشارید .این سفرها لازم وضروری هست من موندم چرا این متن نوشته شده
اين هم يك نوع زرنگيه در حالي كه افراد زيادي از جامعه زير خط فقرند بعضي هم دارند از خوشي خفه ميشوند
اینقدر پول وحق ماموریت میگیری حداقل دندونتو درست کن
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
شما فکر کردید بقیه مدیران دولت چطور هستند امثال تاج در این دولت کم نیستن که سفرهای خارجی و دریافتی نجومی دارند
آیت الله اژه ای عزیز
از شما بیشتر از اینها انتظار میرود
۸۵ میلیون نفر معترض این آقایند
منهای باند این فرد
تاج گناه داره و زیاد اذیتش نکنید ! تاچ حتی پول نداره دندانش را درست کنه ! جاچی تاج بیا برو ایمپیلنت دندان و من حساب میکنم !
تا به جایی وصل نباشی اینقدر قدرتمند نمیشی
معلوم است نویسنده با تاج مشگل داره .ومیخواد یه جوری عقده هاشو خالی کنه .تابلوه که نویسنده دلسوز فوتبال نیست
من نگران قلب این بنده خدا هستم !! این همه بهش فشار میاد ! اون دفعه ندیدین موقعی که اون افتضاح ویلموتس رو به بار آورد قلبش یهو کم آورد ومصلحتی خونه نشین شد !! حالا الحمدلله قلب اش خوب این پروازهای سنگین و رفت وآمدها رو دوام میاره !
اخه این چه مدلیشه خدا میلیارد در امد داره تاج اونوقت دندونشا درست نمیکنه به عنوان نماینده فوتبال مملکت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل