بازدید 30118
پاسخ‌های وزیر ورزش، بهارستان را راضی نکرد

افشای خطر ترک زمین و پناهندگی تیم ملی در جام‌جهانی قطر! / وزیر ورزش در مجلس دوکارته شد/ تاج، تیم ملی، لوکادیا، مخارج استقلال و رفیق‌بازی، سجادی را به استیضاح کشید / ۱۸۶میلیارد پول مردم در جیب تاج!

امروز حمید سجادی در مجلس درباره فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا تا خوردن شش گل از انگلیس در جام‌جهانی و ادبیات طلبکارانه تاج در تلویزیون، با سوال نماینده‌ها مواجه و برای دفاع از خود مدعی شد، جلوی پناهندگی بازیکنان تیم ملی را گرفته!
کد خبر: ۱۱۵۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ 03 January 2023

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز بار دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی کارت زرد گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وزیر ورزش برای دفاع از خود، دست به افشاگری درباره وقایع جام جهانی قطر زد و مدعی شد خطر ترک زمین و پناهندگی از سوی بازیکنان تیم ملی فوتبال وجود داشت که خنثی شد! این در حالی‌ است که جام‌جهانی در کشور قطر برگزار می‌شد که هر فرد عادی می‌داند روابط مناسب و حسنه‌ای با ایران دارد و این گزینه از حقیقت دور است!

سجادی مدعی خطر ترک زمین و پناهندگی تیم ملی در جام‌جهانی شد! / وزیر ورزش در مجلس دوکارته شد/ تیم‌ملی، لوکادیا، مخارج استقلال و رفیق‌بازی، سجادی را به استیضاح کشید / ۱۸۶میلیارد پول مردم در جیب تاج!

همچنین بیشتر ستاره‌های تیم‌ملی در اروپا بازی می‌کنند و اگر قصد پناهندگی داشتند تا حالا در بهترین کشورهای اروپایی این کار را می‌کردند! به نظر می‌رسد این ادعاهای سجادی که برای فرار از استیضاح عنوان شده، خشم ملی‌پوشان را برانگیزد.

او مدعی شد که در جلسات غیرعلنی جزئیات بیشتری از این ادعاهای جنجالی خود به نمایندگان مجلس خواهد گفت.

 

خطر ترک زمین و پناهندگی بازیکنان تیم ملی در جام‌جهانی خنثی شد!

سجادی در نطق و دفاعیات خود گفت: نقطه عطف و تلاقی نظام استکبار بر جام‌جهانی متمرکز شد و پیاده‌نظام خود را از منافقین، سلطنت طلب‌ها و تجزیه طلبان به کشور قطر فراخواند و برای شکست نظام اسلامی در مستطیل سبز و سکوی هواداری و حتی خارج از ورزشگاه‌ها طراحی پیچیده را برنامه‌ریزی کرده بودند.

وزیر ورزش از طراحی پیچیده روباه پیر برای پناهنده شدن ورزشکاران گفت و مدعی شد: نقشه خروج بازیکنان در زمین بازی حین انجام مسابقه از تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی از درون تا توطئه هدفمند برای جنجال آفرینی در سکو‌ها برای متوقف کردن بازی، از اعزام صد‌ها تن از منافقین با هواپیمای اختصاصی به قطر تا ساخت شعار‌ها، نماد‌ها و ابزار‌های ساختارشکنانه و فراگیری برای انزوای جمهوری اسلامی از نقشه‌هایی بود که در این دوره ناکام ماند.

 

حمید سجادی در بخش اعظم سخنان خود در خصوص حضور تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صحبت کرد و گویا تصور او از دلیل استیضاح نمایندگان، فقط و تنها وقایع جام جهانی است.

سجادی پناهندگی تمام بازیکنان تیم ملی و ترک زمین حین بازی را بخشی از این برنامه‌ها برشمرد؛ ادعایی عجیب که باید با سند درباره تیم ملی و بازیکنانش ثابت شود.

همچنین وزیر ورزش گفت که دشمنان سلطنت طلب و منافقین را با هواپیما به دوحه انتقال دادند تا برای تیم ملی چه روی سکو‌ها و چه در شهر دوحه حاشیه درست کنند! در حالی که پلیس قطر، همه پرچم‌ها و نشانه های ضد انقلاب را در ورودی استادیوم‌ها و حتی سطح شهر دوحه جمع آوری می‌کرد.

سجادی در پایان این بخش از سخنانش که مرتبط با تیم ملی بود، اظهار داشت: با همکاری و تدبیر وزارتخانه‌های ورزش، وزارت ارشاد و وزارت اطلاعات و همینطور سازمان اطلاعات سپاه، این توطئه‌ها خنثی شده و تیم ملی با وجود اینکه در بخش فنی موفق نبود، در پهلوانی و مروت نمره قبولی گرفته است.

سجادی مدعی خطر ترک زمین و پناهندگی تیم ملی در جام‌جهانی شد! / وزیر ورزش در مجلس دوکارته شد/ تیم‌ملی، لوکادیا، مخارج استقلال و رفیق‌بازی، سجادی را به استیضاح کشید / ۱۸۶میلیارد پول مردم در جیب تاج!

همچنین سجادی در پایان از نمایندگان خواست اگر فرصتی بود جلسه ای غیر علنی ترتیب دهند تا او اتفاقات کامل دوحه را شرح دهد.

 

پرسش‌های سخت نماینده اهواز از سجادی 

رسیدگی به سوال مجتبی یوسفی نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و تعداد دیگری از نمایندگان از سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز سه‌شنبه ۱۳ دیماه) قرار داشت.

نخست سخنگوی کمسیون فرهنگی گزارش کمسیون متبوعش درباره سوال از وزیر را قرائت و پس از آن سجادی توضیحاتی را درباره محورهای سوالات مطرح ارائه کرد که در نهایت نمایندگان از توضیحات وزیر ورزش قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
پیش از این نیز وزیر ورزش از مجلس یازدهم کارت زرد گرفته بود و حالا لبه تیغ استیضاح را لمس می‌کند. 

 

روزی ۵.۸ میلیارد تومان از جیب مردم به جیب تاج!

یوسفی، نماینده اهواز در مجلس گفت: به خاطر سوءمدیریت رئیس فدراسیون فوتبال، ۱۸۶ میلیارد تومان برای ۳۲ روز به ویلموتس می‌دهیم؛ یعنی روزی ۵.۸ میلیارد تومان.

صحبت های یوسفی نماینده مجلس خطاب به وزیر ورزش در محورهای زیر تنظیم شده بود که گویا پاسخ‌های سجادی هم نمایندگان را قانع نکرد.

فوتبالی که می‌توانست عزت و افتخار مردم شود، اما با سوءمدیریت نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

امروز در فدراسیون‌ها چه کسانی را به کار گرفته‌ایم؟ متاسفانه ۳۵ مدیر کلان و ارشد در وزارت ورزش از بیرون آورده شدند و اکنون ۱۳ فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود.

برنامه‌های شما با دولت سنخیتی ندارد. چندین فدراسیون ما در محافل بین‌المللی حذف شدند و متاسفانه تیمی که به کار گرفته‌اید توانمند نیست.

 

سجادی مدعی خطر ترک زمین و پناهندگی تیم ملی در جام‌جهانی شد! / وزیر ورزش در مجلس دوکارته شد/ تیم‌ملی، لوکادیا، مخارج استقلال و رفیق‌بازی، سجادی را به استیضاح کشید / ۱۸۶میلیارد پول مردم در جیب تاج!

یوسفی نماینده اهواز در جریان سوال خود از وزیر ورزش گفت: شما اولین وزیری بودید که از جنس ورزش هستید، اما گفتید که در مدیریت فدراسیون ها و فدراسیون فوتبال وظیفه‌ای ندارید!

باید بگویم در ۱۶ آذر ۱۳۹۹ در مجلس یازدهم قانون شرح وظایف وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شد که یکی از مواد آن مسئولیت حمایت، نظارت بر همه فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک و امثالهم بر عهده وزیر ورزش است.

نماینده مجلس ادامه داد: متاسفانه اقداماتی در مدت اخیر صورت گرفته که جای تعجب دارد؛ فوتبالی که می‌توانست عزت و افتخار مردم شود، با سوءمدیریت نتوانسته انتظارات را برآورده کند. نزدیک به ۱۸۶ میلیارد تومان برای ۳۲ روز به شخصی داده می‌‌شود که روزی ۵.۸ میلیارد تومان هزینه برای کشور به بار آورده است. این عملکرد فدراسیون فوتبال است که به گفته رئیس فدراسیون فوتبال پرونده ویلموتس در جیبش است.

وی افزود: رئیس فدراسیون فوتبال به جای آنکه عذرخواهی کند و به دلیل ضعیف‌ترین نتیجه‌ای که در جام جهانی گرفته و شش گل از تیم ملی انگلستان دریافت کرده است با تفاخر با مردم برخورد می‌کند که واقعا جای تعجب و تاسف دارد، در حالی که ریخت و پاش‌هایی در فدراسیون فوتبال صورت می‌گیرد، بسیاری از مناطق محروم از کردستان، خوزستان و جاهای دیگر گرفته و زنان و مردان ما اندازه ۲۰۰ میلیون پول برای ادامه فعالیت‌های خود ندارند، حال آن که ۳۳ بازیکن خارجی درجه چندم برای تیم‌های مطرح فعالیت می‌کنند که در حال حاضر ۷ میلیون یورو باشگاه استقلال و ۱۱ میلیون یورو باشگاه پرسپولیس بدهی دارند.

نماینده اهواز ادامه داد: وظیفه نظارتی بر فدراسیون‌ها بر عهده وزارت ورزش بوده است. متاسفانه ۳۵ مدیر کلان و ارشد در وزارت ورزش از بیرون آورده شدند و اکنون ۱۳ فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود. بزرگان این کشور از صد سال پیش تا به امروز از اقوام مختلف برای اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند؛ حاج قاسم قطعه قطعه شد تا پرچم این کشور بالا باشد، اما امروز برای آوردن معدود ورزشکارانی به روی سکو مجبور شدیم از ابزارهای دیگری استفاده کنیم.

یوسفی اضافه کرد: شما از صندوق کارآفرینی امید پول برداشتید و آن را به استقلال و پرسپولیس بردید. برخی از افراد پول‌های نجومی از پول بیت المال در این حوزه دریافت کردند.

عضو کمیسیون عمران گفت: امروز در فدراسیون‌ها چه کسانی را به کار گرفته‌ایم؟ برخی سالیان سال در این فدراسیون‌ها و در وزارت ورزش حضور داشتند، اما امروز به کجا رسیده ایم؟ چه میزان از استعدادهای داخلی استفاده شده است؟ چطور با یک بازیکن رده چندم هلندی در باشگاه‌ها قرارداد میلیاردی بسته می‌شود و بعد همان بازیکن می‌رود و می‌گوید ایرانی‌ها ۱۰۰ سال عقب هستند، اما برای پرداخت مطالبات تیم‌های محلی هزینه‌ای نمی‌کنید؟ جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند که همواره در کنار جوانان بوده، ولی چه میزان از جوانان این کشور در حوزه ورزش حمایت کرده‌ایم؟ در فدراسیون اتومبیلرانی برای زدن یک پیست اتومبیلرانی هزاران مانع ایجاد می‌کنیم اما این گونه در فوتبال هزینه می‌نماییم؟

یوسفی خطاب به وزیر ورزش اضافه کرد: در برنامه‌های ارائه شده از سوی شما که هشت محور داشت، دو محور آن به توجه به فدراسیون‌ها و ورزش حرفه‌ای و دیپلماسی ورزشی بر می‌گردد. سوال بنده این است، دیگر کدام فرد از باشگاه و فدراسیون‌های ما شکایت کرده، اما نتوانسته علیه ما رای بگیرد؟ باورها و برنامه‌های شما با دولت سنخیتی ندارد. چندین فدراسیون ما در محافل بین‌المللی حذف شدند. متاسفانه تیمی که به کار گرفته‌اید توانمند نیست.

 

راستینه: توقع داریم رئیسی خودش وزیر ورزش را تغییر دهد

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در مورد استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش به برنامه‌های روز رای اعتماد عمل نکرد.

احمد راستینه افزود: امیدواریم رئیس جمهور محترم همانطور که گام بزرگی در بخش اقتصادی کشور برداشته است، در مورد شور و نشاط و ورزش کشور هم با ترمیم کابینه این مهم را ایجاد نماید و فدراسیون‌ها و حوزه‌های ورزش را از این بی سر و سامانی نجات دهد.
وی تصریح کرد: بسیاری از تعهدات و برنامه‌ها در زمینه ورزش انجام نشده، در حالی که در قانون شرح اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان که ظرفیت‌های قانونی خوبی را برای ورزش به وجود آورد و این به همت مصوبات خود همین مجلس بود، اما وزیر از این ظرفیت استفاده نکرد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: فدراسیون‌های زیادی حدود ۱۸ یا ۱۹ فدراسیون بدون رئیس اداره می‌شوند و جالب است که در مصاحبه‌ها این را نقطه قوت می‌دانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۸
تاج به اون بالاها وصله. واصش خط قرمز صادر کردن. زور نزنید هیچ مشکلی واسش پیش نمیاد
آئینه چو نقش تو بنمود راست ؛ خود شکن ،
کنتور که نداره
با این ۱۸۶ میلبارد میشود حدود ۴۰ مدرسه ی کوچک و گرم و امن در روستاهای محروم برای بچه ها ساخت. فایده ی فوتبال برای کشور چیست؟ جز تولید سلبریتی هایی که نفعشان را برای کشور و نحوه ی استفاده از پولهایشان را بارها و بارها دیده ایم فوتبال چه نفعی برای کشور و ملت دارد؟ تازه دیروز هم خبری خواندم در مورد دو سریال سلمان فارسی و حضرت موسی با چهار هزار میلیارد تومان هزینه! با این مبلغ هم حدود هزار مدرسه ی روستائی در مناطق محروم میتوان ساخت. تاثیر فرهنگی کدام کار بیشتر است؟ دو سریال یا هزار مدرسه؟ پر کردن جیب استقلال یا ۴۰ مدرسه؟
آئینه چو نقش تو بنمود راست ؛ خود شکن ، آئینه شکستن خطاست .
44 سال است پستهای کلیدی و نان و آب دار در اختیار افرادی بوده که عدم لیاقت آنها خسارات جبران ناپذیر مادی و معنوی به ملت سلحشور ایران وارد نموده . باید به حمید سجادی گفت پست و مقام دنیوی ، فناپذیر است ؛ مراقب باش به خاطر شیفتگی مجنون وار به وزرارت و ثروت و شهرت ، دنیا و آخرت را به باد فنا ندهی
آقای سجادی ماندن در سمت وزارت به هر قیمت؟
اینقدر دروغ گفتید خسته نشدین؟ تا کی می خواین همه چیز رو قربانی کنین که صندلیتون رو حفظ کنین. بس کن سجادی. بس کن.
دریغ از یه عذر خواهی !
نزدیک به ۱۸۶ میلیارد تومان برای ۳۲ روز به شخصی داده می‌‌شود که روزی ۵.۸ میلیارد تومان هزینه برای کشور به بار آورده است.
بیشتر اعضای تیم ملی دو تابعیتی هستند و در تیم های اروپایی زندگی می کنند یعنی چی که میخواستند پناهنده بشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
مگر اینها که جنجال پناهندگی راه انداختند مگر تابعیت ندارند اخرینش همین خانم شطرنج باز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
توهمه دیگه کاریش نمیشه کرد
بنظرم طرف خیلی لطف کرده که گفته ایرانی ها (منظورش سیستم است نه مردم) صد سال عقبید. باید می گفت هزار و اندی سال عقبید. بعضی مسئولین ما هنوز در قرن یکم زندگی می کنند.
نخواندن سرود ملی بدتر از پناهندگی بود اگر فدراسیون فوتبال اقتدار می داشت همه انها را باید محروم و لغو تابعیت می کرد
کارت زرد مجلس به وزرا اصلا معنی نداره، در حد تذکر داور به بازیکن هم نیست، چون بعد از یه تذکر جدی داور کارت زرد یا حتی قرمز مستقیم میده به بازیکن بخصوص اگه حرف الکی بزنه، خخ. سجادی دوتا کارت زرد گرفته و هنوز وزیره. حرف مفت هم که کنتور نداره، حالا منتظریم واکنش بازیکنان برا پناهنده شدنشون چیه
این آقا یه دونده بود که هیگاه هم کار خاصی در حد جهانی و المپیک در کارنامه ش نداشت.نه افتخاری برای ایران داشت و نه اسطوره ایی بود!!! نفهمیدیم به کی وصل بود یهو شد وزیر!!! این همه کاربلد همچون جناب دادکان هستن هیچ پستی بهشون نمیدن و خودشان هم به هر قیمتی حاضر به پست گرفتن نیستن، معلومه دراین شرایط ایشون وزارت را ول نمیکنه
البته 100 سال عقب هستیم و بازیکن هلندی بیراه نگفته است.
اصلا ما میگیم خود آقای رئیسی سرپرست وزارت ورزش شوند تا مشت محکمی بر دهان استکبار کوبیده شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار