بازدید 154334
دو هزار و نهصد و چهل وششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

روایت روزنامه اصولگرا از پیام همسر پمپئو به ایران؛ لطفا انتقام نگیرید / طرح امام جمعه قم برای استقرار روحانی در کلانتری‌ها / سانسور به برنامه عمو پورنگ رسید

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: واکنش وزارت خارجه عراق درباره حمله موشکی سپاه به «اربیل» / رحیم پورازغدی: برخی وقتی گرسنه‌اند عدالت خواهند و اگر سیر باشند آزادی‌خواه می‌شوند / آذری جهرمی: با دست خود به پای خود تیر نزنیم! نظر قالیباف درباره طرح صیانت / ادعای آفتاب یزد در مورد مخالفت سعید جلیلی با توافق ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶ 13 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سانسور به برنامه عموپورنگ رسید

ترانه‌های میان‌برنامه مجموعه نمایشی «کلبه عموپورنگ» در بازپخش آن از شبکه دو سیما حذف شد. این مجموعه که پخش نخست آن اول دی‌ماه به پایان رسید، از آن زمان به بعد با بازپخش برخی قسمت‌ها همچنان عصرها روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود، اما در این بازپخش، تقریبا همه ترانه‌هایش حذف شده و پخش نمی‌شوند. این مجموعه که پخش نخست آن اول دی‌ماه به پایان رسید، از آن زمان به بعد با بازپخش برخی قسمت‌ها همچنان عصرها روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود، اما در این بازپخش، تقریبا همه ترانه‌های آن حذف شده و پخش نمی‌شوند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: کرملین هم پیمان ماست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درمورد درخواست تضمین روسیه: روسیه به نوعی شریک تجاری ما بوده و بالاخره در شانگهای به عنوان هم‌پیمان عمل می‌کند. البته بر اساس منافع ملی خود عمل می‌کنند، همانطور که ماهم بر اساس منافع ملی خودمان عمل می‌کنیم. چون بعد از مناقشه اوکراین تحریم‌های روسیه جدی شده و روسیه برای همین این خواسته را مطرح کرده است.

اتفاق باورنکردنی در موزه هنرهای معاصر: حوض روغن، اثر ۴۵ ساله هنرمند ژاپنی آسیب دید

موزه هنرهای معاصر تهران عصر شنبه (۲۱ اسفند ماه) میزبان پرفرمونسی حاشیه ساز شد که بر اساس تصاویری که از این حادثه منتشر شده، زنگ خطر آسیب به یکی از آثار هنری موزه هنرهای معاصر تهران را به صدا درآورد؛ حاشیه به اجرای پرفورمنس «گربه جاده ابریشم» بازمی‌گردد. بخش عمده اجرای این گروه، شامل بندبازی بر فراز حوض معروف موزه هنرهای معاصر بود که ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی، حاکی از برخورد برخی اجراکنندگان با روغن داخل حوض و بیرون ریختن مایع داخل آن به بیرون بوده است. این حوض که در واقع یک اثر ارزشمند هنری است و سال هاست که در موزه هنرهای معاصر تهران نگهداری می شود، توسط یک هنرمند ژاپنی به نام نوریوکی ‌هاراگوچی خلق شده است. او تابستان سال گذشته درگذشت. این در حالی است که سه سال قبل از فوتش به ایران سفر کرده بود تا اثرش را مرمت کند و اتفاقا از اینکه هنوز بعد از ۴۰ سال اثرش را پابرجا و کاملا سالم می دید، ابراز تعجب کرده بود.

واکنش صدر به عملیات موشکی اربیل: ایران تضمین بدهد که تکرار نمی‌کند

«سید مقتدا صدر»، رهبر جریان صدر خواهان ارسال یادداشت اعتراضی به سازمان ملل متحد و سفیر ایران در بغداد بابت حمله موشکی به اربیل شد. صدر در توئیتی نوشت: «نباید اراضی عراق از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب به عنوان عرصه درگیری‌های سیاسی، امنیتی و نظامی مورد استفاده قرار گیرد لذا ما هر گونه اقدامی که از داخل عراق کشورهای همسایه را هدف گیرد، محکوم و در عین حال هر گونه مداخله خارجی و یا بمباران اراضی عراق به عنوان کشوری دارای حاکمیت کامل را محکوم می کنیم.» وی افزود: «باید دستگاه‌های ذیربط فورا یادداشت اعتراضی به سازمان ملل متحد و سفیر ایران در بغداد ارسال کنند و تضمین بگیرند که در آینده چنین حملاتی تکرار نخواهد شد. درگیرسازی عراق، آسمان و زمین مقدس آن در منازعات، اقدامی خطرناک است که نباید در قبال آن سکوت کرد.» صدر در پایان نوشت: «ادعاهای مبنی بر وجود مراکز اسرائیلی باید در سریعترین زمان ممکن مورد تحقیق و نباید این امر به عنوان بهانه‌ای برای برهم زدن امنیت عراق و مردم آن مورد سوء استفاده قرار گیرد.»

مخالفت دبیر شورای‌عالی فضای مجازی با طرح صیانت

ابوالحسن فیروزآبادی شب گذشته در نود و پنجمین نشست آنلاین فعالان فضای مجازی پاک (فمپ) در خصوص طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و در پاسخ به این که آیا نسخه نهایی ارائه شده از این طرح با عنوان «نظام تنظیم مقررات فضای مجازی» باعث اصلاحات ساختاری در مرکز ملی فضای مجازی و تغییر نظام حکمرانی فضای مجازی در کشور می‌شود، توضیح داد. وی با اشاره به اینکه طرح صیانت برآمده از دغدغه‌های فرهنگی حوزه فضای مجازی بود که از سوی کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شد، افزود: در آن زمان کمیسیون فرهنگی مجلس فکر می‌کرد که دولت وقت که ریاست جلسه شورای عالی فضای مجازی را نیز برعهده دارد، در مقام سیاستگذاری و اجرا در این حوزه کارآمدی ندارد و بر این اساس راه حل طرح صیانت در مقابله با ناکارآمدی شورای عالی فضای مجازی پیشنهاد شد. دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر اینکه درست است که مجلس اختیار دارد اما قطعاً اگر نظام تنظیم مقرراتی قرار باشد در مجلس پیاده شود، باید طرح آن از سوی دولت ارائه شود، اضافه کرد: من اعتقاد دارم با توجه به مخالفت وسیع اجتماعی که چه درست و چه غلط با این طرح شده است، در مجموع صلاح نمی دانم که این طرح ادامه پیدا کند. بهتر است که دولت ورود کند.

سعیدی، امام جمعه قم: استقرار روحانی در کلانتری‌ها، محبوبیت پلیس را بیشتر می‌کند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها دینداری و توجه به معنویات پلیس را عامل ایجاد محبوبیت در میان مردم دانست و گفت: استقرار روحانی در کلانتری‌ها و توجه به امور معنوی محبوبیت پلیس را در میان مردم بیشتر می کند و این محبوبیت باعث نفوذ کلام در میان مردم می شود. وی استقرار روحانی در کلانتری ها را از کارهای ارزشمند دانست و گفت: یکی از مشکلات ما بحث محلات است و اگر محلات ما با مساجد و امام جماعت هماهنگ باشند، امور مختلف کشور از جمله حضور مردم در انتخابات، حفظ امنیت، حفظ عفاف و حجاب، طهارت جامعه و بسیاری از مسائل معنوی مردم حل می شود و جلوی توطئه و نفوذ دشمن را می گیرد. سعیدی با بیان اینکه ترویج معارف اسلامی محبوبیت پلیس را در میان مردم بیشتر می کند، گفت: محبوبیت سبب نفوذ کلام می شود و اگر علمای بزرگ ما در میان مردم نفوذ کلام داشتند به خاطر محبوبیتشان در میان مردم بود و این محبوبیت را دشمنان ما ندارند. وی دینداری و توجه به معنویات را عامل ایجاد محبوبیت در میان مردم دانست و افزود: محبوبیت سردار سلیمانی در میان مردم به خاطر این بود که برای خدا کار می کرد و ما نیز اگر می خواهیم در میان مردم محبوب باشیم باید برای خدا کار کنیم.

خرید میوه شب عید دانه‌ای شد/ بار روی دست بارفروشان ماند

دارایی نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان تهران: تقاضای خرید میوه شب عید کاهش پیدا کرده و مردم میوه را دانه‌ای می‌خرند.دیشب حدود ۲۳ هزار تن میوه وارد میدان اصلی تره و بار شد و ۸ هزار تن آن روی دست بارفروشان ماند.دولت برای تنظیم بازار شب عید پرتقال کیلویی ۷هزار تومانی را ۱۴هزار تومان خرید و با خرید گران این میوه از تجار باعث شوک قیمتی پرتقال شد.حالا دولت مجبور است همان پرتقال را ۹ هزارتومان بفروشد که باز هم مردم اعتماد ندارند و نمی خرند چرا در چند روز آینده عرضه میوه در بازار به ۳۵هزار تن می‌رسد و مردم می‌دانند که همان محصول را می‌توانند به قیمت ۶هزارتومان هم بخرند./ تجارت‌نیوز

ماجرای جنجالی یک قتل در نوادای آمریکا

پلیس نوادا در ایالات متحده گفت، زنی حین قرار با مردی که از طریق وبسایت‌های دوستیابی با وی آشنا شده بود، او را به تلافی ترور شهید سلیمانی، با چاقو مجروح کرد.نیکا نیکوبین ۲۱ ساله به تلاش برای قتل، ضرب و جرح و سرقت متهم شده است. پلیس شهر هندرسون در گزارشی نوشته است که او از طریق وبسایت‌های دوستیابی با این مرد قرار گذاشته بود و این دو نفر توافق کرده بودند که روز پنجم مارس (۱۴ اسفند) در هتل سانست استیشن قرار بگذارند و اتاقی را با هم اجاره کنند.به گفته پلیس، نیکوبین نیز از اتاق خارج شد و به کارکنان هتل گفت که مردی را با چاقو زده است. او به بازرس پلیس گفته است که خواسته انتقام بگیرد.

در قضایای اخیر (کاترین شکدم) همان آرامش شب عملیات کربلای ۵ را داشتم!

جوانی معاون سیاسی سپاه: در میدان نبرد نرم، تیر‌ها حیثیت و آبروی افراد را آماج قرار داده است، در قضایای اخیر همان آرامش عملیات کربلای ۵ را داشتم، زیرا مانند همان زمان به راهی که در آن هستم ایمان دارم. امروز در جهاد تبیین باید هدفمند و هوشمندانه عمل کنیم. هدف دشمن گمراه سازی مردم است و خروجی پروژه گمراه سازی آنان ایجاد بدبینی و بی اعتمادی است. ما در حال عبور از تحریم‌ها هستیم با عبور از تحریم‌ها فشار دشمن را در حوزه فرهنگی خواهیم داشت. اساتید باید این امر را جدی بگیرند./فارس

خبری مهم که پس از حمله دیشب ایران به پایگاه اسرائیل تایید شد

اسرائیل ۲۵ بهمن، با ۶ پهپاد پایگاه سپاه در کرمانشاه را هدف حمله قرار داده بود

المیادین:این پایگاه اطلاعاتی مسئول برخی از عملیات اطلاعاتی علیه ایران بوده است. در ۱۴ فوریه گذشته یک پایگاه نظامی سپاه در کرمانشاه را با شش پهپاد هدف قرار گرفته بود.این منابع افزودند که بر اثر آن حمله پایگاه کرمانشاه آسیب جدی دید.بررسی‌های ایران نشان داد که حمله از پایگاه اربیل صورت گرفته و دستور حمله در اختیار آنها بوده است.

قاتلان زنجیره‌ای می خواستند من را در سال ۷۵ در آلمان بکشند

سید حسین موسویان دیپلمات، مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای سابق ایرانی: آن‌طور که آقای ربیعی برایم تعریف کرد تیم قتل‌های زنجیره‌ای گفته‌اند که بنا داشتند طی عملیاتی چند ماه قبل از رأی دادگاه میکونوس در ایام تعطیلات ژانویه ۱۹۹۶ یعنی حدود دی‌ماه ۱۳۷۵ من را در آلمان ترور کنند، به‌عنوان «شهید ملی» در ایران تشییع و به خاک سپرده شوم، رابطه ایران و آلمان هم قطع شود و بدین ترتیب حکم دادگاه میکونوس هم بی‌اثر شود. منتهی تیم عملیاتی موفق به پیدا کردن من نمی‌شود.‌‌/آرمان ملی

رونمایی داوری از متهمان جدید قرارداد کرسنت

عبدالرضا داوری ، محرومیت ایران از مزایای اجرای قرارداد کرسنت را ناشی از اقدام «باند احمدی نژاد و جلیل» دانست.عبدالرضا داوری در توییتر نوشت: با کاهش شدید عرضه گاز در جهان، اگر باند احمدی نژاد و جلیلی در میانه دهه 80، زیر میز ‎قرارداد کرسنت نمی زدند، امروز ایران سلطان گاز جهان و کلیددار و طرف مذاکره همه قدرتها بود. جای زخمی که بنیادگرایان به توسعه اقتصادی ایران زده اند، هرگز محو نخواهد شد.

واکنش یک اصولگرا به شروط شش‌گانه حسن عباسی برای توافق ایران با آمریکا

فعال سیاسی اصولگرا گفت: تئوری و نظریه‌های حسن عباسی به جای آنکه با واقعیات سیاسی همخوانی داشته باشد بیشتر به طنز شبیه است و بیشتر به دنبال دیده شدن است.حسین کنعانی‌مقدم فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با ایلنا، درباره شروط شش‌گانه حسن عباسی برای توافق ایران با آمریکا گفت: به نظر می‌رسد که او دارای فرضیات و تئوری‌هایی است که بیشتر به طنز شبیه بوده تا واقعیت‌های سیاسی دنیا. البته او این صحبت‌ها را با این هدف مطرح کرده که بعد از ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) باید این اتفاقات بیفتد. نکته بعدی این است که بعضی افراد در جامعه ما حرف‌هایی را نزد افکار عمومی مطرح می‌کنند که بیشتر برای دیدن شدن بوده و درک و فهمی از واقعیت‌های عصر حاضر و مسائل سیاسی و جهانی ندارد.این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این که باید چه رفتاری در مقابل این صحبت‌ها انجام شود گفت: به کسی که زیاد جوک می‌گوید نباید ایراد گرفت و فکر کنیم که باید با او برخورد جدی شود. حرف‌های حسن عباسی بیشتر جنبه طنز دارد، چون می‌خواهد دیده شود، رسانه‌ها هم به او می‌پردازند و به هدف خودش رسیده و بر سر زبان‌ها می‌افتد.کنعانی‌مقدم درباره اینکه آیا قصد سیاسی پشت صحبت‌های او وجود دارد یا خیر گفت: بله وجود دارد. او سعی می‌کند با تمسخر واقعیت‌های جامعه به ویژه مذاکرات وین که در شرایط فعلی یک مساله بسیار حساس برای جامعه و سیاست ماست، این افکار را برای جامعه قابل قبول‌تر کند.

واکنش زیدآبادی به خبر نامه رئیسی به رهبر انقلاب درباره صدا و سیما

فعال رسانه ای به خبر نامه رئیس جمهور به رهبری درباره معاونت سیاسی صدا و سیما واکنش نشان داد.احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی نوشت:دفتر ریاست جمهوری نامۀ سید ابراهیم رئیسی به رهبر جمهوری اسلامی را دربارۀ عملکرد صدا و سیما تکذیب کرده است.اگر آقای رئیسی به واقع در این باره نامه‌نگاری هم کرده باشد، چندان جای شگفتی ندارد.واقعیت این است که برنامه‌های سیاسی صدا و سیما یکی از معضلات اصلی نظامِ اطلاع‌رسانی در کشور است. نگرش حاکم بر بخش‌های خبرِ سیاسی و تحلیلی این سازمانِ عریض و طویل، مشابه نگرش افراطی‌ترین طیفِ جناح اصولگرا از جمله مخالفان سرسخت برجام است. از این رو، این سازمان نه فقط کمترین بهره‌ای از اطلاع‌رسانی حرفه‌ای و دقیق و صحیح نبرده است، بلکه عملاً به یک دستگاه تبلیغاتچی به شدت بی‌اعتبار در نزد محافل علمی و کارشناسی تبدیل شده است.در بی‌اعتباری سازمان صدا و سیما همین بس که در ماجرای کاترین پرز شکدم، هیچکدام از محافلِ داخلیِ متهم به همکاری با او، برای رفع اتهام از خود به این سازمان متوسل نشدند، بلکه همگی به مصاحبۀ شبکۀ بی بی سی با خانم شکدم ارجاع دادند! آیا سندی محکم‌تر از این برای بی‌اعتبار شدن صدا و سیما نزد افکار عمومی و انتقال مرجعیت خبری جامعه به خارج از کشور می‌توان ارائه کرد؟حال وقتی که ارگان‌های رسمی نیز برای قبولاندن یک موضوع به مخاطبان خود، از توسل به صدا و سیما نومیدند و به رسانه‌های آن طرف آب ارجاع می‌دهند، چرا رئیس دولتی که به سهم خود برای احیای برجام کوشش می‌کند، نباید از عملکرد چنین دستگاهی ناراضی باشد و برای تغییر رفتار آن نامه‌نگاری کند؟اگر از شبکه‌های بی‌شمارِ غیرِ سیاسی سازمان صدا و سیما که برنامه‌های سرگرم کننده و بعضاً سودمندی هم دارند، صرف‌نظر کنیم، بخش‌های خبر و تحلیلِ سیاسی این سازمان، فقط هدر دادن پول و وقت مردم نیست، بلکه ابزاری برای گمراه‌سازی، راه رفتن روی اعصاب عموم و کمکِ بی‌وقفه به جذب مخاطب برای شبکه‌های برون‌مرزی است؛ واقعاً که عجب شاهکاری است!

ادعای آفتاب یزد در مورد مخالفت سعید جلیلی با توافق

روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در گزارشی با تیتر" باقری با جلیلی فرق دارد؟" مدعی است که جلیلی منتقد مذاکرات کنونی هسته ای در وین است.در قسمتی از گزارش آفتاب یزد آمده است:همه فهمیده‌اند که سعیدجلیلی دیگر آن قرابت و نزدیکی سابق را با همکار سابقش ندارد تا جایی که هنگامی که #علی_باقری در وین مشغول مذاکرات است، جلیلی در تهران به عملکرد انتقاد می‌کند.روزنامه آفتابیزد در این رابطه پرسش درباره تفاوت باقری و جلیلی به نقل از یک فعال اصلاح‌طلب نوشته: آقای باقری به‌واسطه نقشی که به عهده گرفته مجبور است واقع‌گرا‌تر عمل کند. آقای جلیلی در حال حاضر در عرصه عمل قرار ندارند. قطعا بین این دو تفاوت‌هایی وجود دارد. آقای جلیلی در گذشته مواضعی داشتند که مواضع آقای باقری به ایشان نزدیک بود اما اینکه آقای باقری در حال حاضر در مسیر پیشبرد منافع ملی، مواضع دیگری را در پیش گرفته و در حال احیای برجامی است که قبلا منتقد آن بوده، کار بسیار مفیدی است.داریوش قنبری ادامه داده:‌ چرخشی که در مواضع آقای باقری صورت گرفته ناشی از ضرورت‌های دیپلماسی در مقام عمل است. به هر حال کسی که در مقام عمل باید کاری را انجام دهد قطعا مواضعش با فردی که بیرون گود است و صرفا ارزیابی می‌کند متفاوت است.

آذری جهرمی: با دست خود به پای خود تیر نزنیم!

آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات تاکیدکرد: حتی برای آرمان‌هایمان هم باید در عرصه‌های بین‌المللی بمانیم. محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات نوشت:روز گذشته دولت سعودی، در جنایتی آشکار، ۸۱ زندانی که بخش عمده‌ی آن‌ها را شیعیان بودند را گردن زد. هنوز هیچ عکس‌العملی حتی در سطح تیتر دوم یا سوم مجموعه‌های بزرگ خبری دنیا حتی در نقل این جنایت بیان نشده‌، در حالی‌ که رژیم سعودی با صرف هزینه‌های هنگفت، اتفاقات ناپسند در ممالک شیعه نشین را تبدیل به خط خبری یک دنیا می‌کند و به‌واسطه آن شیعیان جهان را در تنگنای بیش‌تری قرار می‌دهد؛ و حالا ما با آرمان‌های عدالت‌خواهانه‌مان در این میان چه کرده‌ایم؟ صداوسیما و برخی فعالین رسانه‌ای «صرفا برای مردم ایران» اخباری را منتشر کرده‌اند و مکرر می‌پرسند چرا فلان رسانه وابسته به رژیم سعودی در این باره سکوت کرده است؟! بگذریم از اینکه، بعضا با انتشار اخباری توسط برخی اکانت‌های سایبری، نتیجه تطهیر رژیم سعودی هم می‌شود.


تکذیب عجیب مرکز ملی فضای مجازی: دبیر شورای عالی در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارد


از رسانه‌ای که با پول سعودی اداره می‌شود، برای بایکوت این جنایات تعجب نکنید؛ از خودمان تعجب کنیم که با اشتباهی بی‌نظیر، اصرار داریم فضای حضور مردم ایران را در رسانه‌های بین‌المللی محدود و محدوتر کنیم و آرامش بیش‌تری برای این دست افراد فراهم کرده‌ایم. در دنیای موازی، به جای تلاش برای تصویب طرح صیانت، درخواست شش وزیر و دو نماینده مجلس بررسی شده بود و امروز معترضین به این جنایت با ساخت ویدئوها و پخش تصاویر این مظلومین در یوتیوب و توییتر، دنیا را جلوی چشم حاکمان ظالم سعودی، تیره و تار کرده‌ بودند تا از ارزش‌ها و آرمان‌های خود در مقابل ظلم آشکار حاکمان سعودی صیانت کنند.با دست خود به پای خود تیر نزنیم!

رحیم پورازغدی: برخی وقتی گرسنه‌اند عدالت خواهند و اگر سیر باشند آزادی‌خواه می‌شوند

رحیم پورازغدی خاطرنشان کرد: تحول اجتماعی یعنی تسلیم وضع نشدن، قوی و محکم بودن و همرنگ جماعت نشدن؛ هم‌چنین در حوزه سبک زندگی و کار، دومین نکته را ازخود راضی نبودن و رفع ضعف و اصلاح ایرادها بیان کرد زیرا اسلام پوی است و اجازه عقب‌گرد نمی‌دهد. باید دائم به تکامل علمی و عملی بیندیشیم و تا زنده ایم رزمنده ایم؛ بنابراین مجاهد بازنشسته نمی‌شود، این یعنی ما ترخیصی نداریم اما می‌توانیم مرخصی موقت داشته باشیم.وی گفت: ما باید خودسازی داشته باشیم چراکه همان فعالیت مذهبی و علمی است و لایه به لایه عمیق تر می‌شود، بنابراین در تحول به خصوص تحول دانشجویی قانع نشویم. باید دائم در اوج باشیم و حرص معنوی و عقلی داشته باشیم و خوبی خود را به خوبی دیگران مشروط نکنیم هم‌چنین علت اشتباهات خودرا مختص به شرایط فعلی که درست نیست نکنیم.ازغدی بیان کرد: بشر در هر زمان ۳ دسته است عده‌ای آگاهند و روح خدارا در آنان می‌بینید. برخی عالم نیستند اما دانشجویان خوبی‌اند. برخی هم با عقل زندگی نمی‌کنند و فقط با غریزه هستند و فرقی با جانواران ندارند و جزو پایین ترین طبقه بشریت هستند.عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در بحث عدالت و حاکمیت عادلانه، گفتن آن آسان است اما عمل به آن به شدت سخت است. در واقع برخی وقتی گرسنه‌اند عدالت خواهند و اگر سیر باشند آزادی خواه و توسعه طلب می‌شوند.

روایت مجله آمریکایی از تفاوت‌های روحانی و رئیسی

رجانیوز نوشت: «مجله آمریکایی فارن افرز در گزارشی به توافق احتمالی وین پرداخت. این مجله در بخشی از این مقاله سرفصلی با عنوان «مقاومت رئیسی» بازکرده و به تفاوت دولت کنونی ایران با دولت روحانی پرداخت است . این نشریه آمریکایی به تلاش های حسن روحانی برای نوشتن قراردادهای متعدد با اروپایی ها می‌پردازد. تلاش دولت روحانی برای تشویق غربی ها به سرمایه گذاری در ایران و حضور آنها در کشورمان اما ناکام ماند و نتوانست منافع مورد نظر را داشته باشد.

از همین روی فارین افرز می‌گوید: «اختلافات بین روحانی و رئیس جمهور فعلی ایران، ابراهیم رئیسی، چشمگیر است. سیاست خارجی رئیسی بر بهبود روابط با همسایگان ایران، روسیه و چین متمرکز شده است، نه ایالات متحده و اروپا.»

در ادامه این یادداشت با تحلیل کنش سیاسی دولت سیزدهم آمده است: « رئیسی احتمالاً مفهوم «اقتصاد مقاومتی» [آیت الله] خامنه‌ای را پیگیری می‌کند و منابع به‌دست‌آمده از کاهش تحریم‌ها را برای تقویت ظرفیت ایران برای مقاومت در برابر شوک‌های تحریمی آینده، نه برای وابستگی به اقتصاد جهانی به کار می‌گیرد.»

فارن افرز همچنین به تلاش دولت بایدن برای برجام های دو سه نیز اشاره می‌کند و می‌نویسد: «اگرچه دولت بایدن در ابتدا قصد داشت از احیای توافق به عنوان بستری برای مذاکرات آتی با ایران استفاده کند، این چشم انداز مبهم به نظر می رسد. مقامات آمریکایی و اروپایی احتمالاً استدلال خواهند کرد که اگر ایران خواهان یک توافق پایدارتر است، باید برای آن مذاکره کند. اما تهران نتیجه معکوس خواهد داد.»


نظر قالیباف درباره طرح صیانت

محمدسعید احدیان، مشاور رییس مجلس درباره نظر قالیباف پیرامون طرح صیانت یادداشتی در صبح نو منتشر کرد.

در بخشی از این یادداشت آمده است: «ضابطه‌مندی برای فضای مجازی ضرورتی انکارناپذیر است اما مطابق با تدبیر هوشمندانه رهبرانقلاب، مسئولیت سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری درحوزه فضای مجازی به‌عهده شورای عالی فضای مجازی به‌عنوان قرارگاه مرکزی مدیریت این فضا گذاشته شده است.
در همین راستا مجلس هم وظیفه دارد در قانون‌گذاری خود مطابق با سیاست‌های این شورا اقدام کند اما متاسفانه، کمیسیون در نسخه‌های مختلف خلاف تدبیر رهبرانقلاب به شورای عالی فضای مجازی کم‌توجهی کرده است و علی‌رغم نظر شورای عالی فضای مجازی درنهایت حاضر نشد، در این زمینه هماهنگ با شورای عالی اقدام کند و پیش از اعلام‌نظر شورا نظر خود را به رأی گذاشت.

تصمیم‌گیری درباره این پلتفرم‌ها مانند اینستاگرام و واتس‌آپ که ده‌ها میلیون نفر از آن‌ها استفاده می‌کنند و هزاران کسب‌وکار در آن‌ها جریان دارد از اهمیت زیادی برخوردار است و پیچیدگی‌های فراوانی دارد و باید درخصوص آن‌ها متغیرهای زیادی را مدنظر قرار داد؛ لذا طرح باید به‌گونه‌ای اصلاح شود که تصمیم‌گیری نهایی درباره این پلتفرم‌ها مبتنی بر منطقی عقلانی مستقیم ازسوی شورای عالی فضای مجازی صورت گیرد.

با توجه به اینکه درباره این مساله دو دیدگاه در مجلس مطرح است، رییس مجلس وظیفه دارد صرفا در چارچوب رعایت قانون اساسی و قانون آیین‌نامه داخلی مجلس، به این موضوع ورود کند و در روند بررسی این مساله اعمال نظر شخصی نکند؛ بنابراین ایشان درباره اعلام مواضع و نظر نمایندگان موافق و مخالف بنای ورود ندارند.»

روایت روزنامه اصولگرا از پیام همسر پمپئو به ایران؛ لطفا انتقام نگیرید

روزنامه جوان با انتشار گزارشی نوشت که اطرافیان وزیر امور خارجه دولت ترامپ از جمهوری اسلامی خواسته اند که از تصمیم خود در جهت انتقام از «مایک پمپئو» صرف نظر کند.

در متن این گزارش آمده است: همان روز‌های آغازین طرح مسئله قصاص قاتلان حاج‌قاسم، حضور بادیگارد‌های شخصی در زمین گلف ترامپ بسیار مشهود بود. این‌ها البته غیر از هزینه‌های غیرمادی است که برای جنایات خود می‌پردازند و آن هم هزینه ترس و قبض‌روح دائم و زندگی در سایه هراس لحظه‌ای از مرگ است.


در گزارشی آمده است تلاش برخی اعضای خانواده‌های قاتلان سردارسلیمانی برای عبور از این مخمصه به مرحله التماس و لابه رسیده و در یکی از ملاقات‌هایی که با فردی ایرانی مقیم امریکا انجام شده از او تقاضا کرده‌اند پیامی را برای مقامات ایرانی ببرد. از جمله گفته شده است سوزان مستروس همسر دوم پمپئو در دیدار با این فرد ایرانی از او خواسته پیغامی را به مقامات تصمیم‌گیر در ایران برساند تا در تصمیم خود برای انتقام از پمپئو تجدیدنظر کنند.


این روزنامه نوشته که همسر پمپئو با عجز و لابه به طرف ایرانی گفته است: «از زمانی که دولت ترامپ تمام شده ما در خانه دیگر آسایش و آرامش نداریم و هر لحظه احساس می‌کنیم الان ممکن است گروهی برای انتقام‌گیری از ما اقدام کنند. در این مدت سرویس مخفی امریکا نیز ما را مجبور کرد پروتکل‌های زیادی را رعایت کنیم تا حدی که الان حتی نمی‌توانیم از خانه به راحتی بیرون برویم و حبس شده‌ایم. از وقتی ایران لیست افراد دخیل در ترور قاسم سلیمانی را منتشر کرد و همسر من جزو نفرات اول بود، ترس و اضطراب در خانه ما حاکم شده است. من می‌دانم که شما برنامه‌ریزی کردید برای انتقام‌گیری، اما بدانید آن زمانی که شوهر من به عنوان وزیر خارجه حرف‌های مزخرفی علیه فرمانده سپاه شما و ترور او مطرح کرد، در حالت عادی نبود و مست بود و از روی مستی حرف می‌زد و امیدوارم آن حرف‌ها را جدی نگیرید.من و شوهرم حاضریم هرگونه همکاری با شما داشته باشیم، اما به این شرط که تضمین بدهید برای انتقام از ما برنامه ریزی نکنید.»


واکنش وزارت خارجه عراق درباره حمله موشکی سپاه به «اربیل»

وزارت خارجه عراق، امروز پس از انتشار اطلاعیه سپاه پاسداران در خصوص هدف قرار دادن مراکز موساد در اربیل، با انتشار بیانیه‌ای واکنش نشان داد.

وزارت امور خارجه عراق در واکنش به حمله موشکی بامداد امروز (یکشنبه، ۱۳ مارس) به دو مرکز موساد در اربیل، بیانیه‌ای صادر و این حمله را محکوم کرد و آن را نقض آشکار حاکمیت عراق توصیف کرد.
به نوشته خبرگزاری رسمی عراق (واع)، در این بیانیه ادعا شده است: ما این حمله موشکی را که منازل شهروندان در استان اربیل منطقه کردستان عراق را هدف قرار داد، محکوم می کنیم، زیرا نقض آشکار حاکمیت عراق، متزلزل‌ کردن امنیت وثبات در منطقه کردستان و کل کشور در مرحله‌ای بسیار مهم و حساس است.
در ادامه این بیانیه آمده است: این تجاوز، تعدی به امنیت عراق و ثبات مردم آن تلقی می‌شود و مستلزم اتخاذ موضعی واحد برای مقابله و ایستادگی قاطعانه در برابر هر اقدامی با هدف گسترش هرج و مرج است.
منابع رسانه‌ای عراق، بامداد امروز، از شنیده‌ شدن صدای انفجارهای مهیب در شهر «اربیل» واقع در منطقه کردستان عراق خبر دادند و کانال خبری «صابرین‌نیوز» به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که «دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به موساد اسرائیل در اربیل در شمال عراق با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار گرفتند».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۹
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۷۹
از نظر سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، روسیه اگر بخاطر منافع خودش، منافع ایران را قربانی کند اشکالی نداره
حالا شما بیا هی ما را غربگدا خطاب کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
اتفاقا روسیه داره کار درست را میکنه میخواد مبلغ زیادی در ایران سرمایه گذاری کنه خب باید تضمینی برای پولش باشه اشتباه جاییه که ما سریک کشور بدونه تضمین معامله کنیم این تضمینه روسیه برای ما هم مفیده ملیاردها برجام دیگه بدونه تضمین درست نوشته بشه شک نکنید که همه اش همون عاقبت قبلی را پیدا میکنه پس به برجام بدونه تضمین به هیچ عنوان خوشبین نباشید که ساده لوحی ای بیش نیست
من میگم آقایان طنز ساز از آقای حسن عباسی برای برنامه های طنز استفاده کنند قطعا بینندگان از خنده غش می کنند
اقای سخنگوی کمیسون امنیت ملی ممکنه کرملین هم پیمان شما باشه اما هم پیمان ما نیست.به فردا هم فکر کن.
تو اول تضمین بده که عراق را از عناصر غده سرطانی پاک می کنی به همراه آمریکا آن وقت بیا تضمین بخواه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
حالا اگه یکی بیاد بگه از فلان کشور که با شما مراوده دارند یا فلان قومیت ایرانی خوشم نمیاد چون از نظر من غذا سرطانی هستند و باید پاکشان کنید تو خوشت میاد ؟
هر کشور حق داره خودش تصمیم بگیره که چطور رفتار کنه
منافع ملی حرف اول را می زنه
ناشناس
| Malaysia |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
خیلی جالبه..کلی گروه استدلالات ناظر براینکه "ایران عجیب است" را تکرارکرده، و بعد آخرش ناشیانه اضافه کرده:
هر کشور حق داره خودش تصمیم بگیره که چطور رفتار کنه
منافع ملی حرف اول را می زنه...
خب اینکه با همه حرفهایت متناقضه!!
از منافع ملی کی داری حرف می زنی؟ منافع ایران یا عراق؟ هر کشوری از منافع ملی خودش دفاع می کند... ایران هم همین کار را کرده است... دیگر نیاز به توضیح و توجیه نداره که.
ایران در منطقه در موضع قدرت است، هرکاری بخواهد می کند، به کسی هم نیازی نمی بیند جواب پس بدهد
آمریکا در منطقه در موضع ضعف است، کاری نمی تواند بکند
زمانی آمریکا در موضع قدرت بود، هرکار دلش می خواست می کرد
من فکر می کنم اگر آقایان روحانیان در فضاهای ارشادی خودشان ( مسجد/ حسینیه/ نماز جمعه...) کارشان را درست انجام دهند نیازی به حضورشان در کلانتری ها نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
بحث اشتغال و ارتزاق و کاریابیست نه چیز دیگر
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
گل گفتی پسر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
حضور روحانیت باعث محبوبیت پلیس می شود؟؟این را هم بگذارید کنار طنزهای حسن عباسی و حرفهای بیهوده مشابه
رئیس هوافضای اسرائیل هم به درک واصل شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
آخه ابله رئیس هوافضای اسرائیل اونجا وسط بیابون چکار داره؟!؟ مگه اپراتور یا نگهبان دم‌ دره؟!؟!
اقای جوانی فکر نمیکنی که یک مدتی سکوت کنی بهتر باشه؟
این چه طور مملکت داری هست که نصف مردم عضو چند پلتفرم می شوند تازه یادتان می آید که ان ها را ساماندهی کنید حالا یا کلا ببندین یا قانون مند شود؟
ادم یه خبرهایی اینجا میبینه که دود از سرش بلند میشه یکیش هم درخواست عدم قصاص پمپئوهست
ازغدی بالاخره لپ مطلب رو گفت که باید مردم را گرسنه نگه داشت!!
عجب!!! 6 پهپاد حمله می کنند آن وقت پدافند یکی از آنها را نمی بیند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
تازه مردم هم اونقدر غریبه ام که بعد از یکماه باید باخبر بشن
ناشناس
| Canada |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
رعد وبرق بوده !
مگه امام جمعه قم چند نفره که برای هشتاد میلیون نفر طرح میده ؟؛؟!؟!
اصلا نباید وارد مذاکرات برجام و قبل آن سعد اباد که غیر قانونی بود می شدید که در باتلاق آن و تحریم آن جا خوش کرده اید و حتی برنامه ثریا را هم دولت اجازه نداد پخش کنند هفته قبل در مورد برجام برنامه ای که مو را از ماست بیرون می کشد و قشنگ تحلیل می کند اوضاع برجام را
تازه متعجب هم بودیم که چگونه این آهنگ را پخش می کردن
از بالا شروع میکنم
سانسور شعرهای عمو پورنگ
هم پیمانی ما با کرملین
امام جمعه قم
سردار جوانی
داوری و شوربختی احمدی نژاد و جلیلی
حرف های رحیم پور ازغدی
قالیباف و تاری که با صیانت دور خودشون پیچیدن و توش موندن
روزنامه جوان و درخواست همسر پمپیو
اینا همه تو ایران اتفاق میوفته که یک زمانی نگین منطقه بوده؟؟؟!!!
مسئولان برای هر نوع مشکلی طرح دارند بجز مشکل گرانی و اقتصاد که تجربه نشان داده تابحال موجب نارضایتی مردم و فروپاشی چند کشور در جهان شده

طرح ها هم در حد حرف و شعاره و هیچ ارزش اجرایی نداره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
معمولا مسئولین برای مشکلاتی طرح دارن که گریبانگیر خودشون میشه.
و شوربختانه تا بحال هیچکدومشون با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم نکردن
آدرس غلط ندهید اولا در همان دولت اصلاحات ماجرای کرسنت لغو شد دوم هم در زمان احمدی نژاد داشتند ایران را تبرئه می کردن که جریمه ندهیم ولی در سال 92 که آن شخص زنگنه وزیر شد بهانه دست دادگاه داده شد برای به جریان افتادن پرونده دوباره ایران از نو و آخرش هم محاکمه شدن چند میلیارد دلاری ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
کرسنت در دوره احمدی‌نژاد احیاء شد همینطور تحریم‌ها ی پی در پی در اون دوره همه چیز بود به جز عقلانیت و همه چیز بر باد رفت الان ببینید جلیلی چه نظری در مورد برجام دارد نظریاتی میدهد که معنایش تعطیلی برجام است عباسی چه میگوید به غیر از جوک و احمدی‌نژاد همچنان به دروغ هاو خالی بندی هایش ادامه میدهد آدمی عقده ای که فقط خودش را میبیند به هر قیمتی باید دیده شود خدا کند که زیر پایش تر نباشد که در این صورت دوباره به عرصه آورده خواهد شد
جریان اصلاحات و منحرف یک هفته رو خبر دروغین آن خانم مانور دادن ولی چنان رو دست خوردن که آن سرش پیدا نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
دوست قشنگم
نظرت در مورد خبری که در مورد همسر پمپئو کار شده چیه؟
اگر اسراییل مستقیماً ترور می کنه یا پایگاه های ما را میزنه چرا سیلی به عراق می زنید و اگر راست میگید یک سنگ به داخل اسرائیل پرت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
اصلا مگه قرار نیست ما سرائیل رو نابود کنیم
خب مگه بهونه بهتر از این وجود داشت؟؟؟
ما که خیلی قدرتمندیم خب نابود کنیم
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
عزیزدل توجه نکردید به متن خبر گفتن که حمله از داخل خاک عراق به کرمانشاه صورت گرفته و پایگاه مشترک اسرائیل و امریکا در اربیل عراق بوده که پهباد فرستاده پادگان کرمانشاه رو زدن ما هم جوابشون رو دادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
ما همون پایگاهی را زدیم که از اونجا به پایگاه ما حمله شد
آقای رحیم پور ازغدی با شفافیت تمام اعتراف می کنه که مردم را باید گرسنه نگه دارند
اگر پایه تعلیم و تربیت در خانواده و مدارس و جامعه درست شود و وضع معیشت مردم خوب شود دیگر دزدی و متهمی باقی نمی ماند که یک روحانی در پاسگاه جهت تربیتش مستقر شود. باید به این حاج آقا گفت داداش سوراخ دعا را گم کرده ای
خون پمپئو که اصلا همتراز خونی که آمریکا ریخت نیست
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
حالا خیلی سخت نگیر.ما اگر راننده اش را هم بزنیم باز هم جای شکرش باقی است پمپئو پیشکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
شما در مورد عربستان نظر بده. نه کافی نیست، سخت هم میگیریم اگر نیاز باشه. راننده و پیک موتوری و آشپز و اول و آخرش رو هم نیاز باشه هم میتونیم هم می زنیم.
اکثر کودکان فقط بخاطر ترانه های بین برنامه عموپورنگ اون رو نگاه میکنند مخصوصا کوچکترها که کمتر قادر به درک محتوای داستانی هر قسمت هستند.
دیگه واقعا خسته کننده شده این رفتارهای بچگانه و این سانسورهای بی مورد مخصوصا اینکه تلویزیون برای کودکان به غیر از چند برنامه انگشت شمار واقعا فاقد جذابیته
راست میگن. الان روحانیت تو سازمان دامپزشکی مستقر شده ،ما از اون موقع خیلی آروم شدیم و شروع کردیم شعر همه جا آرومه من چقدر خوشبختم رد بخونیم
n تا موشک بالستیک پرتاب شد یه دونه سرباز آمریکایی کشته نشد بعد اونوقت خانواده پمئو به التماس افتاده لطفا انتقام نگیرید...روزنامه‌ جوان این حرفا رو برای همفکرایه خودشون می زنه دلشون خوش باشه غافل از این که همونا هم باور نمی کنند.
حسن عباسی فقط با حجاب زنان در غرب مشکل داره؟! با حجاب زنان در چین و روسیه مشکل نداره؟!!البته فکر می کنم مشکل حسن عباسی ها با دموکراسی و جهان آزاده ...چون اینها در صندوق رای هیچ شانسی ندارند و دوست دارند همیشه در قدرت باشند و به کسی هم پاسخگو نباشند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
کاش ما میفهمیدیم این آقای عباسی شغلشان چیست و درآمدشان از کجاست؟؟؟
اگر با این حرفها به ما هم حقوق میدهند رزومه ارسال کنیم.
کی تایید کرده دقیقا؟ یک سایت؟ این که نشد منبع تایید
امکان ندارد حمله پهپادی صورت گرفته باشد ولی کسی خبر دار نشده باشد همان موقع و اطلاع رسانی نشده باشد آن هم در این چیز واصخی که وقتی پهپاد حمله شود به راحتی قابل تشخیص هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
اتفاقا ما مردم چون غریبه هستیم همیشه آخرین افرادی هستیم که با خبر میشویم
ان فرد ایرانی که همسر پمپئو با او دیدار کرده ایا یک مقام رسمی کشورمان بوده, در این صورت ایا این فرد برای این دیدار از طرف وزارت خارجه ایران مامور بوده ؟ وزارت خارجه ما با چه هدفی ترتیب این ملاقات را داده؟ اگر چنین نیست پس قاعدتا این فرد باید یک فرد معلوم الحال و علاف باشد که دراین حالت چرا باید خانم پمپئو ان سخنان را به ایشان بگوید.
مرگ بر طالبان.
اقاي سعيدي جاي روحاني در حوزه است
با اين پيشنهاد روحانيت را از وظيفه اصلي اش دور ميكنيد
در كلانتري تمام امور موقتي است
اگر اين كار از نظر شما ضرورت دارد روحاني را به زندان بفرستيد كه انجا افراد وقت بيشتري دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
جای روحانی در حوزه نیست.
روحانی کسی است که درسش تمام شده. بهتر است به دنبال یک شغل برود مانند تمام اقشار جامعه.
همانطور که وقتی یک دانشجو رسش تمام میشود میرود دنبال شغل
این اقایون روحانیون مستقر در کلانتری حقوق هم خواهند گرفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
این بزرگواران حتی وقتی تحصیل میکنن هم حقوق میگیرن
افرین به سخنگوی امنیت ملی!!! تکلیف همه را روشن کرد.
واکنش صدر به عملیات موشکی اربیل: ایران تضمین بدهد که تکرار نمی‌کند

شوما فعلا آمریکا و اسراییل رو از "خانه ات" بیرون کن بقیش پیش کش ... جلوی حملات ترکیه رو هم بگیر بقیش پیشکش
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
صدر نمک به حرام.یادش رفته زمانی که امریکا دنبالش بود ایران پناهش داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
شما تصمیم میگیری چه کشوری با چه کشوری باید ارتباط
داشته باشه؟؟؟؟
همه ی کشورها به دنبال منافع ملی خودشون هستن به جز............
نزدیک عیدنوروزاست شماهم چندروزی روزه انتشاراخباربد بگیرید واخباری شادکه باعث انبساط خاطرمردم وشادی مان گرددمنتشرکنیدمثل دستورات آقای عباسی و یاخبرتقاضاوطلب عفو وزیرامورخارجه سابق امریکاوامثالهم که اخباری شادی
آوراست نه اخباری درمورد چاقوزدن یک دخترکه مشخص نیست اهل کجا است ! ومشخص نیست بچه دلیل چاقوزده ! ولی ما
فقط میدانیم که اگرطرح صیانت درآمریکااجرامیشدچنین اتفاقی نمی افتادبهتربودسایت تابناک گزارش راکاملترمنتشرمیکرد که ما حالیمان بشوددرهرحال خبرهای شادوخنده اوربهترین اخباراست دراین شب عیدی
جناب آقای صدر!
اگر بچه های سپاه نبودند، الان یا سر جنابعالی را داعش از تن جدا کرده بود، یا آواره شده بودید و فرار فرموده بودید!
حالا همان سپاه، مقر دشمن و ما و شما را ویران کرده، به شما برخورده که مثلا حاکمیت دولت عراق زیر سوال رفته؟!!
کدام حاکمیت؟!!
وقتی داعش آمد، حاکمیت داشتید؟!!
وقتی هر چند روز یکبار ترکیه شمال عراق را بمباران میکند، حاکمیت دارید؟!!
وقتی طبق فرمایش جنابعالی، از وجود پایگاه دوم موساد بیخبر بودید، حاکمیت داشتید؟!!
وقتی دو سال است که پارلمان شما خروج آمریکا را تصویب کرده ولی این ابلیس از مملکت شما بیرون نمیرود، حاکمیت دارید؟!!
از کدام حاکمیت حرف میزنید؟!!
کمی نمک شناس باشید!
یقین داشته باشید که بازهم زیر چکمه دشمنانتان، محتاج جمهوری اسلامی عزیز ایران خواهید بود!
هیچ انسانی و هیچ ملتی با ناشکری و نمک نشناسی به جایی نرسیده است!
انقدر به چهار کرسی حزبتان در پارلمان مغرور نباشید!!!
روحانیون در همه ادارات و سازمانها و نهادها و .... هستند. پس چرا این همه فساد و اختلاس و ناکارآمدی وجود دارد؟ مشکل از چیست و کجاست؟
امیدوارم که پمپئو و ترامپ بزودی تیکه تیکه شوند الهی آمین
صدر کلا رو اعصابه! اخه اخوی اگر ادعای حرم میکنی پس چرا اسراییل را تو خونت راه دادی؟ برای ایران فقط شیری؟ زمان داعش تو و مسرور و بقیه دولتمردان کدوم سوراخی بودید؟ کدوم تیپ و لشگر را علیه داعش فرماندهی کردید الان از بالا سخن میگی؟
جالبه که همین الانش هم پمپئو مرتبا در فاکس نیوز و برنامه های تندوری متفرقه اینترنتی ظاهر میشه و با شدیدترین وجه ممکن به ایران حمله می کند.
یا خبر جوان کذب است، یا زنش با خودش هماهنگ نکرده بوده است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
صحبت ها خودش هم هست که از بایدن خواسته که ازش محافظت کنه اما اگه تمام جن وانس هم لشکرش بشند ما ازش انتقاممون را میگیریم
کرملین غلط کرده هم‌پیمان ما باشه.
ظاهرا دارن برای مشکلات معیشتی طلبه‌ها راه حل پیدا می‌کنن.
عراق تضمین دهد که لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران نشود.
اين اقايان ظاهرا فراموش كردن كه همين ور و بچه هاي سپاه بودن كه نگذاشتن داعش بغداد را تصرف كند
ماشالله حوزه ها پشت سرهم فارغ التحصیل دارند وهمه شون بیکار.بالاخره باید یفکری بحال ایشان کرد.شکر خدا سربازی هم که تشریف نمیبرندگروهی در مدارس و دانشگاهها وگروهی دیگر در کلانتریها.این قشر واقعا به کار محتاج هستند.مابقی بیکارها هم اول بروند سربازی بعد یفکری بحالشون میشه.
دیگه دیر شده ... باید زودتر همسرت ، جناب پمپئو رو توجیه میکردی !
امنیت میخواهید. اسرائیلیها را از کشورتون بیرون کنید. نمیشود از عراق به ایران حمله شود و بی پاسخ بماند.
همسر پمپئو خودش با دستهای خودش این خبیث را از بین ببره تا خانواده اش آرام بگیره
مگه مردم محل هر روز در کلانتری تردد دارند که حضور یک روحانی در کلانتری باعث رشد معنویت و عفاف و حجاب بشه ؟
عجب حرفهای عجیبی !
بابا جان راست و حسینی بگین تعداد زیادی روحانی و بیکار هستند و می خوایم به ترتیبی مشغول به کار بشوند!
ادارات و بیمارستانها و وزارتخانه ها و کارخانه های بزرگ را به زور مجبور به استخدام روحانی کردین که سر ظهر نماز جماعت بخونه و حقوق بگیره و الان نوبت مدارس و کلانتری هاست ؟
مگه نماز جماعت خوندن هم شغله ؟
اقدام وزارت خارجه عراق کاری قانونی وبه حق است اما نه فقط درموردایران پس چرا اجازه به رژیم صهیونیستی که ازخاک عراق برای ضربه زدن به ایران رامیدهدتازمانی که دشمنان قسم خورده این مردم ونظام درخاک عراق توطئه وشرارت میکنند ماحق استفاده از هر نوع عکسالعملی رابرضدآنهارا داریم.
خودتون از خبر زن پمپيو خندتون نميگيره، يعني نميفهميد كه مسخره كردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
از نیروهای ویژه ای که براش گذاشتند معلومه خودشم که همین چند وقت پیش از بایدن خواست که فکری به حال محافظتش بکنه البته در شرایطی که الان هستند از مرگ هم براشون بدتره چون اونطوری یه بار میمیرند اینطوری روزی هزار بار از ترس میمیرند
تنها سخن خوبی که سعیدی زده این است، سعیدی، امام جمعه قم: استقرار روحانی در کلانتری‌ها، محبوبیت پلیس را بیشتر می‌کند
در ضمن طلبه های بیکار نیز صاحب شغل میشوند و مامورین کلانتری مجبور به رعایت اخلاق اسلامی میشوند و لازم است که روحانی بالاترین قدرت را در کلانتری داشته باشد که مامورین کوش بدهند.
من بعنوان یک فرد کاملا معتدل در این مملکت
اعتقاد دارم که در حال حاضر ، محبوبیت پلیس از محبوبیت روحانیت ، به هیچ وجه کمتر نیست
اگر بفرض :
لازم است که حداقل یک روحانی در هر حال، در محیط کلانتریها سمتی فعال داشته باشد داشته باشد
بهترین محل شغلی انان اینست که در هر ماشین گشت ارشاد:
یک روحانی هم حضور داشته باشد که مردم درست و بطور کامل متوجه شوند که با چه طبقه از اشخاصی طرف حساب هستند و نتیجتا:
نسبت به لزوم داشتن رفتار اسلامی و لزوم رعایت حجاب اسلامی خود ، بیشتر دقت نمایند.
این عمل :
مسلما باعث اثبات بیشتر محبوبیت بیشتر پلیس در بین عامه مردم خواهد شد
درخواست همسر پومپعو :)))) واقعاً این جوکخا رو از کجا میارن؟؟؟
مسئولین عراق بیجا کردن که اعتراض میکنند بهتره دو دستی شلوارشونو بچسبن و حرف مفت نزنن کشورشون در اختیار آمریکا و صهیونیستهاست و بیخ گوش ما مرکز توطئه و شرارت علیه امنیت کشورمان شده توقع دارند ما دست رو دست بذاریم و شاهد خیانت و نفوذیها در دولت عراق باشیم . هر گوشه کشورشون دست یکیست یه جا آمریکا یه جا ترکیه یه جا صهیونیستها حالا برا ما سر میدن ! ما که میدانیم بعضی از این مسئولین عراقی سرشون تو آخور آمریکااست ، خودشون خوب میدونن تو کشورشون چی میگذره و صهیونیستها دارن چه کار میکنند اما خودشونو به ... زدن ! عراقیها هنوز تاوان خیانت به ایران را در جریان ترور سردار سلیمانی ندادن و خیلی به ما بدهکارن پس زر مفت ممنوع . از بین بردن مراکز شرارت علیه امنیت ایران در عراق حق مشروع ماست !
این چرندیات رو در مورد همسر پمپو کیب بهتون گفته؟؟؟؟
وزارت خارجه عراق غلط کرد،درمورخه۲۵بهمن از همین موصل وازهمین نقطه پایگاه سپاه در کرمانشاه مورد حمله پهبادی قرارگرفت،پس بنابراین،وزارت خارجه عراق اول پایگاهها آمریکا واسراییل راجمع آوری کند،بعد زر زر کند.تمام،از هر کشوری علیه کشورمان توسط آمریکا واسراییل اقدام شود،آن کشور به منزله دشمن تلقی میشود،وماهم مقابله به مثل وحتی بیشترپاسخ میدهیم.
"سعیدی، امام جمعه قم: استقرار روحانی در کلانتری‌ها، محبوبیت پلیس را بیشتر می‌کند"
به این میگن اشتغال زایی. حالا هی بگیم کار نیست.
آقای امام جمعه قم میخواهند برای شیوخ در کلانتری ها کار جور کنند! شیخی که از سربازی معاف است چرا باید در حوزه ی نظامی دنبال شغل باشد؟ اصلا چرا شیوخ هیچکدام شغل ازاد ندارند که نان بازوی خود را بخورند؟
میگم، میخواهین وسط هر خونه ایی یه آخوند بشونین خیالتون راحت بشه!!!!
هر سکه دو رو دارد چطور ما این همه هزینه بابت گستاخی های صدام در دوران صدارتش و بعد از اون داعش و بعدش امریکا و ... باید بدهیم و هیچ نگوییم و این ماییم که باید حقوق شهروندان عراقی رو رعایت کنیم . انها که با این همه هزینه ای که ایران برایشان کرده و هر روز هم در حال هزینه کردن است گستاخانه اسراییل را در دامان خود پناه داده اند و ما نباید هیچ بگوییم ؟ عراق سرزمین نفرین شده ای است و حالا حالا ها باید تاوان بد عهدی هایش را به ایران بدهد . اگر دیروز با چند موشک پاسخ بخشی از گستاخی اسرایییل را دادیم یادشان باشد هنوز هم دشمنان ما در خاک انها لانه دارند و تا احساس امنیت نکنیم ارام نخواهیم نشست . ضمنا یادشان باشد که عراقی ها به ایران بدهکارند .
چرازمانی که ترکیه مقرها رادرکردستان ساکت شدیدونگفتیدعراق مستقل هست ووو برای این اقدام متقابل که سارقی قاتلی ایرانی راشهیدکرده ودراربیل عراق مقرزده وچندین عملیات ازاین متطقه اربیل باپهپادبه خاک ایران انجام داده وشماانرامحکوم نکردیدچگونه شدحال صدر بیدا رشد،بیداری صدرفقط برای ایران هست اماموقعه شرارت دیگران صدردرخواب هست ومرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
صدر ظاهرا سرنوشت صدام را فراموش کرده
باشه روزنامه جوان تو راست میگی
این مردک پمپ ئو دو زنه بوده نامرد.
نامه زنش آدم رو یاد امان نامه دادن به اشرار جنوب شرق میندازه.
با این کار پس خودشم پذیرفته که
شوهرش یه اشراره.
خب حالا بفرستش بیاد ولی بخاطر شرب خمر حتما شلاق رو باید قبل مردن بخوره.خخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
صنعتی ه
جناب اقای سعیدی از جایگاه و محبوبیت روحانیت در جامعه خبر جدید دارید
روایت اصولگرایان از همسر پمپئو کذب محضه
شلیک موشک به عراق به هر بهانه ای نقض حاکمیت یک کشور مستقل و محکومه
پوتین با حمله به اکراین یه واکس لجنی به خودش زده
خوب شد که ماهیت واقعی پوتین رو شد کم کم داشت محبوب میشد خوشحالم که در تمام دنیا منفور شد.
این انتقام مربوط به آتش سوزی پایگاه کرمانشاه بوده گویا
اقای سعیدی اینقدر شان و منزلت روحانی را پائین نیاورید . مجرم یا طرفین دعوا در شرایط روحی و ذهنی نیستند که به نصایح دینی و معنوی توجه کنند و بالطبع نتیجه عکس خواهد داد. اگر به علم اعتقاد دارید انوقت متوجه میشوید کهحضور روانشناس و روان درمانگر خیلی با ارازش تر از روحانی است.
پانصد هزار روحانی بیکار داریم باید یک تعدادی را به مدارس و تعدادی را به کلانتری ها
تعداری را سر هر کوجه و تعدادی را به پادگانها و تعدادی را ...
چرا

بهتره بجای ۵۰۰ هزار
فقط ۵۰۰۰نفر کارامد باشند تا ۵۰۰ هزار نفر فقط حقوق بگیر
از لحظه تولد در زایشگاه ها تا تا لحظه مرگ با روحانیت محترم. برای اینکه زایشی راحت و مرگی آسان داشته باشیم!!!!!
این روایت ها از همسر پومپئو و ... از قول اشخاص ناشناس مثل دیدن مرحومین در خواب در یک باغ پرگل توسط برخی ها است !! نه میشه تکذیب کرد و نه تایید !
آقای سعیدی دامه خیره...لازم نیست به کلانتری بروید....... یا برید مسجد برای تعلیم و تربیت یا اینکه برید یمن یا سوریه . اونجا انشالله محبوب میشید. مردم دیگه طاقت و تحمل شما رو ندارند . داداش
این به اصطلاح سیاستمداران عراقی، موقع حملات ترکیه به شمال عراق کجا تشریف دارند؟!
ترانه‌های میان‌برنامه مجموعه نمایشی «کلبه عموپورنگ» در بازپخش آن از شبکه دو سیما حذف شده است!...... طرح صیانت به صدا و سیما رسید و ان شاالله با این اقدام انقلابی و جهادی، همه مشکلات اقتصادی حل خواهد شد!!!
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: کرملین هم پیمان ماست!...یقیناً هم پیمان مردم نیست، هم پیمان مسئولان هست!
سعیدی، امام جمعه قم: استقرار روحانی در کلانتری‌ها، محبوبیت پلیس را بیشتر می‌کند!..... ما هم موافقیم، روحانیت باید در کلانتری باشد.
گر باند احمدی نژاد و جلیلی در میانه دهه 80، زیر میز ‎قرارداد کرسنت نمیزدند، امروز ایران سلطان گاز جهان و کلیددار و طرف مذاکره همه قدرتها بود!......آقای جلیلی تا همه طرف های مذاکره 5+1 را مسلمان نمی کرد، دست از مذاکره بر نمی داشت!!!
فعال سیاسی اصولگرا گفت: تئوری و نظریه‌های حسن عباسی به جای آنکه با واقعیات سیاسی همخوانی داشته باشد بیشتر به طنز شبیه است!......
مگه رعد وبرق نبود چطوری شد پهباد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
راست مبگین شما . چه خوب که گفتین
آقای سعیدی خودش زحمت بکشه بره 7 ساعت بشینه کلانتری شیخ آباد نیروگاه بعد بیاد برای طلبه ها نسخه بپیچه
نگرش حاکم بر بخش‌های خبرِ سیاسی و تحلیلی این سازمانِ عریض و طویل، مشابه نگرش افراطی‌ترین طیفِ جناح اصولگرا از جمله مخالفان سرسخت برجام است........ احسنت به گوینده این جمله!
امیدوارم شکدمی دیگر منبع ارتباط همسر پمپئو نباشد.
عناوین کربلای ۵ را فدای تطهیر و کفاره اشتباهاتتون قرار ندید.
لابد با سخنگو هم پیمان شدن ما خبر نداریم.
در دانشگاه مدرسه ادارات مهد کودک کلانتری کشتارگاه......تا غسالخونه و قبرستون. ماشالله ماشالله توی همه جا تخصص و حضور دارن. آقا بیان توی مطب پزشکها هم یک روحانی بزارین. الان هم که پزشک ستیزی مد شده و رخی اقشار دارن از جامعه پزشکی عقده گشایی میکنن. پولش رو هم از پزشکا بگیرین که حسابی حالشون گرفته بشه
سلام.چقدر خوب است که روزنامه کیهان مثل ماجرای کاترین شکدم که بعلت نبود سند محکم خواستار نفی ماجرا شده بود،در ماجرای رونمایی روزنامه جوان از درخواست همسر پومپیو هم که به نوعی تهدید به رونمایی از کاریکاتور کاترین شکدم در آینده است ،همین رویه را در پیش بگیرد تا متهم به بی عدالتی نشود.
تعداد فارغ التحصیلان روحانی زیاد شده و لذا آقایان در حال ایجاد فرصت های شغلی هستند .
روحانی در دانشگاه ها ، روحانی در مدارس ، روحانی در بیمارستان ها ، روحانی در کلانتری ها ، روحانی در ادارت و نهاد ها ، روحانی در کارخانه ها ، روحانی در بازار ، روحانی در مجتمع های تجاری ، روحانی در پارک ها ، روحانی در مترو ، رو حانی در سالن فرودگاه ، رو حانی در ایستگاه های قطار ، روحانی در ترمینال ها ، روحانی در سیما ، روحانی در رادیو ، روحانی در سالن های تئاتر و سینما
و روحانی در همه جا و در همه نمکان عمومی
روحانی روحانی در همه حا
سلام.آقای داوری باید توضیح دهند که چرا در طول سالهای طولانی ریاست احمدی نژاد و چندین سال بعد از آن این ادعا را مطرح نکرده اند؟
در امریکا زنی حین قرار با مردی که از طریق وبسایت‌های دوستیابی با وی آشنا شده بود، او را به تلافی ترور شهید سلیمانی، با چاقو مجروح کرد.ن) اونم فهمیده موضوع را سیاسی کنه ممکنه از اعدام دربره
نظر قالیباف درباره طرح صیانت) اقا شما یک پیام رسان داخلی را نمی توانید پشتیبانی و نگه دارید چطور می خواهید جایگزین برای اینستاگرام حتی اگر فقط در حیطه کسب و کار باشد را برای مردم جا بیاندازید ؟!!! اگر میخواهید در این زمینه موفق باشید باید مردم را در انتخاب ازاد بگذارید پیام رسان داخلی را تقویت کنید چه سرعت و چه امکانات و پشتیبانی چه تشویق مردم انوقت خواهید دید ازاد بودن مردم تاثیرش چیست فقط باید حوصله داشته باشید اما جلب اعتماد مردم ارزشش را دارد
ازغدی : در واقع برخی وقتی گرسنه‌اند عدالت خواهند و اگر سیر باشند آزادی خواه و توسعه طلب می‌شوند.) چه جمله گهرباری !!!! انسان ازادی خواه همواره بدنبال عدالت است و شخص عادل ازادی خواه است و این دو از هم جدا نیستند که شما ان را به تعبیر به دگردیسی انسانها می کنید ضمنا توسعه طلبی در معنای تجاوز در مقوله ازادی خواهی و عدالت نمی گنجد و ازادی خواه و عادل متجاوز نیست
سعیدی، امام جمعه قم: استقرار روحانی در کلانتری‌ها، محبوبیت پلیس را بیشتر می‌کند
از بیکاری برای خودشون شغل زورکی درست میکنند
باید از روسیه در خصوص مساله برجام پرسید :
اینهمه لجبازی برای چه ؟ اینهمه گروکشی برای چه ؟
ما باید حکومت عراق را عوض کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
باشه
تعداد فارغ التحصیلان روحانی زیاد شده و لذا آقایان در حال ایجاد فرصت های شغلی هستند .
روحانی در دانشگاه ها ، روحانی در مدارس ، روحانی در بیمارستان ها ، روحانی در کلانتری ها ، روحانی در ادارت و نهاد ها ، روحانی در کارخانه ها ، روحانی در بازار ، روحانی در مجتمع های تجاری ، روحانی در پارک ها ، روحانی در مترو ، رو حانی در سالن فرودگاه ، رو حانی در ایستگاه های قطار ، روحانی در ترمینال ها ، روحانی در سیما ، روحانی در رادیو ، روحانی در سالن های تئاتر و سینما
و روحانی در همه جا و در همه نمکان عمومی
روحانی روحانی در همه حا
جیف این همه رحمتهایی که ایران براتون کشیده.تاحالا چرا حضوربیگانگان سایرکشورها درعراق رو محکوم نکردید ؟
اختلافات بین روحانی و رئیس جمهور فعلی ایران، ابراهیم رئیسی، چشمگیر است. سیاست خارجی رئیسی بر بهبود روابط با همسایگان ایران، روسیه و چین متمرکز شده است، نه ایالات متحده و اروپا.») این از همسایه های ما عراق و افغانستان و سوریه همیشه در جنگ .کشورهای حوزه خلیج فارس و اذربایجان که وضعیتشون با ما روشنه خوبم نمیشه ترکیه هم که استادچتربازیه و استفاده از اب گل الوده روسیه هم که نگفتنی است چین هم که اقتصادش به غرب وابسته است و مراوداتش با غرب هزاران برابر ایرانه چرا باید طرف ما را در برابر غرب بگیره ؟!!! حالا ما حتی اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی داشته باشیم باید از درگیری با غرب پرهیز کنیم فکر میکنید چین و ژاپن و المان و .... که همه جور چیزی را خودشان می سازند چرا از نظام بانکی جهانی که کلیدش دست امریکاست تبعیت می کنند !! چون باید محصولاتشان را بفروشند تا اقتصادشان پابرجا باشد
آقای سخنگوی کمیسیون اقتصادی روسیه هم پیمان اقتصادی ماست نه سیاسی .لازم باشد به خاطر منافع اقتصادی و سیاسی روسیه را هم زیر پا می گذاریم
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درمورد درخواست تضمین روسیه: روسیه به نوعی شریک تجاری ما بوده و بالاخره در شانگهای به عنوان هم‌پیمان عمل می‌کند. البته بر اساس منافع ملی خود عمل می‌کنند،) بهمین خاطر میگفتیم هول هولکی و برای نمایش نروید هر چیزی را امضا کنید
واکنش یک اصولگرا به شروط شش‌گانه حسن عباسی برای توافق ایران با آمریکا) اگر عباسی را تو برنامه جوکر بیارند با گفتن سه شرط اول همه رقبا را دارای کارت زرد میکرد با گفتن سه شرط بعدی 100 میلیون تومن را می برد البته عوامل و رقبا کارشون بخاطر روده بر شدن به بیمارستان می کشید البته امثال عباسی تو مملکت زیاده فقط همینها را تو لفافه میگویند
وزارت خارجه عراق و مقتدی صدر چرا وقتی جاسوسان اسرائیل در اربیل مستقر شده و مشغول جمع اوری اطلاعات برای ضربه زدن به ایران بودند سکوت کرده بودند ولی حالا که سپاه حق این جاسوسان را کف دستشان گذاشته است صدایشان درآمده است؟
پمپئو از ترس از ۱۹۰ کیلو شده ۶۰ کیلوگرم
سلام
خوبتر بود که وزارت خارجه عراف اول پاسخ بدهد چگونه از پایگاههای موجود در خاک عراق پهبادها به راحتی می آیند داخل ایران اقدام خرابکارانه میکنند !!
چرا نوشتی یک اصولگرا؟ مگه اون اصولگرا اسم نداشته؟
یعنی تا این حد غرض ورزی سیاسی؟
شما بر اساس منافع ملی عمل می کنید؟ اصلا مگر به ملیت اعتقاد دارید؟
روزنامه جوان!!! شما بی خیال صحبت های همسر پمپئو شوید و اینقدر رقیق القلب و رئوف نباشید انتقامتان را بگیرید.
با تشکر از تلاش مسئولین جهت ایجاد شغل روحانیون به هر حال هر کس باید کاری داشته باشد بدون پول که نمیشه زنده بود
امسال پرتغال ها اصلا خوب نیستند احتمال تلخی توشون زیاده ، با قیمت کم بدن مردم بخرند ، زیاد نمی مونه باید تره بار بریزند دور اشغال میشه
اگر محلات ما با مساجد و امام جماعت هماهنگ باشند، امور مختلف کشور از جمله حضور مردم در انتخابات، حفظ امنیت، حفظ عفاف و حجاب، طهارت جامعه و بسیاری از مسائل معنوی مردم حل می شود و جلوی توطئه و نفوذ دشمن را می گیرد!!!!!!!!!!!!!!!
در تمام محلات تهران مساجد بسیار بزرگ ساخته شده ولی دریغ از نماز گزار
در فرهنگ ما اینکه پای کسی به کلانتری نرسیده باشه هم جزو افتخاراته
بنابراین حضور روحانیون در کلانتری باعث رشد معنویان مردم عادی نمی شه
چنان آسمان و ریسمان به هم می بافند گویی مردم ما همه هر روز در مساجد پای منبر روحانیون هستند و در کلانتری ها تجمع می کنند و لازمه روحانیون خدمات بیشتر ارایه کنند !
می خواین روحانیون را وارد کلانتری ها کنید و حقوق مفت بهشون بدین دیگه
اسمون و ریسمون برای چیه ؟
استقرار روحانی در کلانتری‌ها و توجه به امور معنوی محبوبیت پلیس را در میان مردم بیشتر می کند و این محبوبیت باعث نفوذ کلام در میان مردم می شود!!!!!!!!!!!!!!!!!
محبوبیت روحانیون در بین مردم چقدره ؟؟
اول این موضوع را مشخص کنید تا بعد در خصوص نفوذ کلام این حضرات در بین مردم بحث کنیم
خیلی بهتره که ترانه های تکراری وسط تئاتر تلویزیونی کودک نباشد و انسجام قصه تئاتر حفظ شود.و سررشته از دست کودک در نرود.
واقعا چه گیرهایی می دهید تابناک جان، برو به اصل بپرداز
من بعد 43 سال از حضور پر رنگ روحانیون در همه ادارات و ارگانها و وزارتخانه ها و بیمارستانها و.... متوجه نشدم شغل این عزیزان غیر خواندن نماز سر ظهر و نهار خوردن و چای خوردن و حقوق و مزایا گرفتن چیه ؟
حالا اصرار دارن در کلانتری ها هم حضور به هم رسانند !
ازهرنقطه که به ما حمله کنند همانجا رابا موشک شخم میزنیم سلامودرودخدا بررزمندگان اسلام
کاش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی توضبح می داد که تاکنون از پیمان شانگهای چه چیزی نصیب کشور شده؟ هیچ!!!! چون تحریم هستیم.
انتشار خبر ، التماس همسر پمپئو از یک ایرانی که نامش هم برده نشده ، بیشتر به جوک و شوخی شبیه است ، تا واقعیتی مستند

همچون حرفهایی که حسن عباسی در مورد شروط ۶ گانه جدید برای توافق برجام به امریکا مطرح کرده است

و قبلا هم البته فیلمی بسیار متفاوت و خنده دار ، از اموزش اشعار کودکانه ، همراه حرکات موزون !!!
تعدادی طلاب که در کلاس اموزشی جهت کار در مهد کودک ها شرکت کرده بودند ، انتشار یافت
واقعا به کجا چنین شتابان!!!!!!؟؟؟؟؟
فیروزآبادی: "... در آن زمان کمیسیون فرهنگی مجلس فکر می‌کرد که دولت وقت که ریاست جلسه شورای عالی فضای مجازی را نیز برعهده دارد، در مقام سیاستگذاری و اجرا در این حوزه کارآمدی ندارد". در اون زمان جوسازی می شد که دولت وقت در کنترل قیمتها هم کارامدی ندارد. الان شاهد ناکارآمدی بدتر دولت جدید هستیم و قیمت گوشت و برنج و ... بطور سرسام آوری گرانتر شده!!!
سعیدی امام جمعه قم بفکر ایجاد اشتغال برای روحانیون است وگونه حضور روحانیون در مراکز مختلف کشور و ادارات باعث کدام کارامدی شده؟!!!
سعیدی امام جمعه قم بفکر ایجاد اشتغال برای روحانیون است وگونه حضور روحانیون در مراکز مختلف کشور و ادارات باعث کدام کارامدی شده؟!!!
دارایی نژاد، رئیس اتحادیه بارفروشان تهران: "دولت برای تنظیم بازار شب عید پرتقال کیلویی ۷هزار تومانی را ۱۴هزار تومان خرید و با خرید گران این میوه از تجار باعث شوک قیمتی پرتقال شد" اینهم نمونه ای دیگر از ناکارامدی دولت در کنترل قیمتها!!
سالها طول می کشد تا ابعاد خیانتهای دوستان مانند احمدی نژاد و طرفداران بی بصیرتش آشکار شود.
سعیدی، امام جمعه قم: استقرار روحانی در کلانتری‌ها، محبوبیت پلیس را بیشتر می‌کند!!
و آیا (جایگاه) حوزه را نیز تقویت می کند یا اینکه حوزه (ستاد و مرکز تربیت نیرویی)برای کلانتری ها خواهد شد!!؟؟
و آیا کار کردن در کلانتری چنان آسان است که بدون هیچ آموزش و تخصص و مهارتی یک طلبه بتواند برود و در کلانتری بنشیند چکار کند!!؟؟
به نظر می رسد این نوعی نابودی حوزه است همانطور که روحانی مستقر در مدارس.
آن زمانی که شوهر من به عنوان وزیر خارجه حرف‌های مزخرفی علیه فرمانده سپاه شما و ترور او مطرح کرد، در حالت عادی نبود و مست بود و از روی مستی حرف می‌زد.

خوب گفتی. دقیقا، ما هم یک مست رو می فرستیم که شوهرت رو به درک واصل کنه.
سردار جوانی !! سپاس
به نظر من عالیست
اینهمه جوان بیکار داریم ببرید مستقر کنید توی کلانتری‌ها.جای روحانی توی حوزه س
آقای عراق : وقتی پهپاد های رژیم صهیونیستی از اربیل به پرواز در میایند و خاک ما را هدف قرار می دهند ، ما فقط تماشا کنیم ؟ نه باید مقابله کرد تا دیگه از این کار ها نکنند.
از اقتدار یکی از بازوهای نظامی کشورم جوگیر نشده و هلهله سر نمیدهم موافق عملیات جنگی نیستم . منتقد سپاه هم نیستم . یک کشور پایگاهش را در اختیار کشور ثالث برای حمله به کشور همسایه قرا رداده است. باید به نحوی هدایت ، آگاه سازی و تنبیه شود.
روحانیون هم‌ باید نان بخورند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
مثل بقیه بروند‌ کار کنن!!!
حناب صدر وقتی از عین الاسد برای ترور سردار لستفاده شد ورا از آنریکا تضمین نگرفت؟ایران مرکز جاسوسی صهیونیستی را زده نکنه از این ناراحت هستن؟
روزنامه ی جوان از ناراحتی روح و روان همسر پمپیو مینویسه ولی از روح و روان خانواده های ایرانی زیر خط فقر به تنگ آمده از فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌ها چیزی نمیگه، جناب روزنامه ی سوگلی بعضیا یکبار هم که شده با خودتون صادق باشین تهدید به ترور عاملان ترور سردار سلیمانی نهایتش خواب رو از 1000 آمریکایی در شبانه روز گرفته ولی فقر مطلق در ایران میلیونها نفر رو بی‌خواب کرده، فقری که میشه با ارتباط با دنیا و کاهش فشار اقتصادی ریشه کن بشه نه با بخشنامه ها و دستورهای چندگانه رییسی
پرزیدنت مقتدی صدر لطفا خفه خون بگیر... اول اسراییل را از عراق بیرون کن بعد لفاظی کن . هر کشوری قصد توطئه علیه امنیت ملی مار ا داشته باشد قطعا با پاسخ کوبنده و ویران گر مواجه خواهد شد. اگر اسراییل با زهم غلط اضافه کند هر کجا هر کشوری باشد تو دهنی محکم خواهد خورد. مقتدی صدر تو که هیچ گنده تر از تو هم تو دهنی میخورد مردک تو که عددی نیستی یک قدرت طلب جاه طلب که با تقلب در آرا با حمایت امارات به قدرت رسیدی حد خودت را بدان .
خدا این مقتدی صدر رو به راه راست هدایت کند.
یک ماه پیش که اردوغان به شمال عراق حمله کرد، آیا صدر خواب بود؟
دوم اینکه چرا صدر اجازه داد از اربیل به سوریه حمله کنند که بعدش این اتفاقات بیفته!؟
نه بابا!؟
زن پیمپئو گفته !؟
خیلی قدر هستینا ناقلاها !
اره دیگه باید همشون سرکار باشن اقایون اخوند
بله این مزد ماست که علیه ما موضع بگیرند و اعتراض بکنند .اخه یکی نیس به این عربهایی بگه دیروزتان را یادتان رفت که سوراخ نداشتید واسه قایم شدن که به شما هویت و امنیت داد این ایران و ایرانی بود که به شما هویت را باز گرداند حالا در برابر دفاع از خودمان موضع میگیرید .شما اگه دلتان واسه خودتون میسوخت جا و مکان به این مزدوران و جنایت کاران نمیدادید
مش رحیم انسان خوبه هم عدالت خواه باشه وازادیخوا این کجاش بده. وبعدش به خانم پمپ باد بگید اگر. ده بار مثل گربه بگوید میو میو بهش کار نداریم البته باید در مجلس آمریکا پشت میکروفن بگه
تا رمانی که روس‌ها برای ایرانی بی احترامی می کنند. وکسی از سردمداران اعتراض نمی کند. صدر هم با خودش اجازه می دهد که از ایران تضمین بخواهد. واسرائیل هم جرات می یابد به پایگاه ایرانی حمله کند. بهتر نیست حواسمان به روس‌ها بیشتر باشد. چون روس‌ها قابل اعتماد نیستند.
در شان شما نیست که دروغی را از کسی به خانم پومپئو نسبت دهید
سوال: کسی نام همسر یمنی شکدم را میداند یا تصویری از ایشان دیده؟ (منظورم همان همسر سابق ایشان است)
این سوال ظاهرا خیلی مسخره است ولی وقتی تصور کنیم که این ادعا، صرفا یک "داستان پوششی" و غیرواقعیست وضعیت کاملا فرق می کند.
آقایانی که شکدم را به ایران دعوت کردند، با او ملاقات و همکاری داشتند آیا هیچگاه سندی مبنی بر ازدواج شکدم با یک مرد یمنی مشاهده کرده اند؟
*تابناک جان لطفا منتشر کن، حرفهای این آقایان را که هر روز منتشر می کنید این سوالِ بی ضررِ مرا هم منتشر کن*
اصلا زن پمپیو گریه کرده گفته ما رو نخورید ما دوتا گیلاسیم!! ول کنید این تیترای بیخود وگزافه گویی رو یه نیگاه به اخباراتون بندازید ببینید کیا چه جوری کشورداری می کنن چه حرفایی از دهان مبارک مسوولان خارج شده و ملتی رو به خاک سیاه نشونده
این اقای ازغدی الان سیر تشریف دارن یا خدای نکرده گرسنه؟ البته که اظهارات و رویا پردازی ایشان از حکومت دین سالاران از سر سیری است.
آقای سعیدی تعارف نکن هرجای دیگه ای هم کار هست بده به روحانیت بقیه هیچ مهم نیستن
بسمه تعالی با سلام و احترام آقای عراق یادش نره در مورد خسارات بی اندازه در جنگ تحمیلی شهادت سردار دلها از داخل پایتخت عراق گاز و برق و....میلیاردها به ایران بدهکاره
حسن آقا(عباسی) تو واقعا حرفات هیچ پشتوانه ی عقلی نداره.برات متاسفم.
متاسفم برای مردمم که درباره روحانیت این همه دروغ را باور میکنند..طلبه ها هم سربازی میرن..از نیروهای انتظامی تا ادارات جهادو...هرکس واقعا خواست تابهش اثبات کنم
روحانیون از اول درس خواندن حقوق میگیرن؟؟..شهریه یک طلبه از سال دوم500هزار تومان وبا ازدواج 1میلیون تومان میشود..وتا آخر عمرش تغییری نمی کند..اگرهم جایی استخدام شودشهریه قطع می شود...اتفاقا ورود طلبه ها به کلانتری ها برای حل اختلافات ومشکلات مردم است..مشکل اینجاست که ما همیشه با بغض حرف میزنیم واراجیف فضای مجازی ضد طلبه ها را باور می کنیم..متاسفم
"سعیدی، امام جمعه قم: استقرار روحانی در کلانتری‌ها، محبوبیت پلیس را بیشتر می‌کند"
این هم به طرح اضافه شود بد نیست.
در هم اداره ای هم بک‌واحد کنترل ارتشا و حجاب تاسیس شود تحت مسئولیت یک روحانی که کسی جرات رشوه گرفتن و بی حجابی نداشته باشد.
پمپئو وامریکا بترسید از روزی که اتش انتقام ما به شما برسد
آقای مقتدی صدر این شما هستید که بایدتضمین بدهیددیگراسراییل در عراق نباشد وگرنه تضمین میدهیم اینبار حمله سنگینتر خواهد شد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی